تشریح جزئیات برگزاری جایزه لجستیک و زنجیره تامین


تشریح جزئیات برگزاری جایزه لجستیک و زنجیره تامین

جزئیات برگزاری نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین تشریح شد

تشریح جزئیات برگزاری جایزه لجستیک و زنجیره تامینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ آقای دکتر بهروز کریمی دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیک و زنجیره تأمین به عنوان نخستین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد کرده است، با بررسی جوایز مختلف بین المللی (ال اس سی به انگلیسی) در دنیا، موفق شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین را ارائه کند.
وی افزود: در راستای اجرای جایزه لجستیک و زنجیره تأمین در مهر پارسال با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه‌های لازم منعقد شد و پس از یک سال موفق به ارزیابی شرکت کنندگان در نخستین دوره لجستیک و زنجیره تأمین شدیم.
دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌های که وجود داشت در نخستین دوره جایزه لجستیک و زنجیره تأمین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یک و دو بسنده شد و در دوره‌های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.
آقای دکتر کریمی عنوان کرد: برای این جایزه با ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت مکاتبه صورت گرفت که در نخستین دوره جایزه ۲۰ شرکت حضور داشتند که در این جایزه ۴ شرکت تقدیرنامه و ۱۲ شرکت گواهینامه دریافت کردند.
وی افزود: در حاشیه این جایزه ۴۲ کسب و کار نوپا (استارتاپ) در جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۶ کسب و کار نوپای برتر انتخاب شدند تا در نخستین دوره لجستیک، طرح خود را ارائه و سرمایه گذار جذب کنند.
دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین افزود: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر سال ۹۹ برگزار خواهد شد و در این دوره سطح ۴ ستاره جایزه ارتقا می‌یابد.
آقای دکتر کریمی گفت: همچنین در دومین دوره جایزه ملی لجستیک قرار است برترین‌ها در حوزه‌های مختلف لجستیکی معرفی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید