عکس ؛ بازگشت ارامش از دست رفته ستاره استقلال در تیم ملی !


هافبک ملی پوش استقلالی بعد از روزهای پرهیاهویی که پشت سر گذاشته، اکنون با روحیه بالا در جمع شاگردان مارک ویلموتس حضور یافته است. نوشته عکس ؛ بازگشت ارامش از دست رفته ستاره استقلال در تیم ملی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ بازگشت ارامش از دست رفته ستاره استقلال در تیم ملی !

آرامش علی کریمی با بازگشت به تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۶
عکس ؛ بازگشت ارامش از دست رفته ستاره استقلال در تیم ملی !

هافبک ملی پوش استقلالی بعد از روزهای پرهیاهویی که پشت سر گذاشته، اکنون با روحیه بالا در جمع شاگردان مارک ویلموتس حضور یافته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی که در بدشانسی بزرگی که همراه با طلسم ناکامی استقلال در ضربات پنالتی برای این تیم بود، در جدال دربی پنالتی آبی‌ها را از دست داده بود، بعد از هفته‌ها اکنون شرایط مناسب روحی و روانی خود را به دست آورده و در اردوی تیم ملی حاضر است.

هافبک استقلال که یکی از گزینه‌های مارک ویلموتس برای جدال مقابل کامبوج محسوب می‌شود، امیدوار است با نمایش درخشان در این دیدار و کمک به تیم ملی برای دستیابی به سه امتیاز تقریبا آسان از این جدال، با بازیابی روحیه مناسب به اردوگاه تیمش بازگردد و بتواند در کنار آبی‌پوشان نیز دو پیروزی اخیر را تداوم بخشد.

علی کریمی بعد از اینکه مقابل پرسپولیس پنالتی تیمش را از دست داد و با اخراج دقایق پایانی در این بازی، روز بدشانسی خود را تکمیل کرد، به شدت از سوی هواداران تیمش مورد هجمه قرار گرفته بود و اکنون بازگشت به تیم ملی و فضای مناسبی که پیش از بازی برابر کامبوج فراهم شده، شرایط روحی و روانی مناسبی برای او شکل داده است و باید دید در بازگشت به اردوگاه استقلال شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

عکس ؛ بازگشت ارامش از دست رفته ستاره استقلال در تیم ملی !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند