فیلم| اعتراض جهانگرد ایرانی به اظهارات مجری منوتو


فیلم| اعتراض جهانگرد ایرانی به اظهارات مجری منوتو

اظهار نظر غیرکارشناسی و هتاکانه مجری منوتو، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی و چهره های شناخته شده را در پی داشت؛ بهناز برگزیده گردشگر ایرانی مقیم بلژیک، جنگ در ایران را برای سالومه سیدنیا «نون‌دونی» توصیف کرد.

به گزارش جام‌نیوز، عبارت و هشتگ «فم تریپ» یا همان سفر ارزان یا رایگان، چند روزی است که میان کاربران شبکه های اجتماعی رایج شده است. افراد و سازمان ها از متخصصان حوزه گردشگری از جمله عکاسان، بلاگرها، لیدرها و اصحاب رسانه برای معرفی شهرها و جاذبه های گردشگری کمک می گیرند تا به این موضوعات، به طور ویژه پرداخته شود.

از آنجا که رسانه های غربی همواره در تلاشند تا چهره ای دهشتناک، تلخ و سیاه از جامعه ایرانی به جهانیان عرضه کنند، برخی از چهره های شناخته شده در شبکه های اجتماعی، بدون هیچ چشمداشتی به روایتگری زیبایی های سرزمین پهناور و زیبای ایران پرداخته اند.


هدی رستمی، یکی از اینفلوئنسرهای ایرانی در عرصه گردشگری است که در فعالیت اخیر خود با دعوت از سیزده شخص اثرگذار و هنرمند از کشورهای مختلف از جمله ترکیه، روسیه، ایتالیا، اوکراین، هند و چین در برنامه ای کوتاه مدت ایران گردی راه انداخته اند تا به عنوان سفیرانی از طرف فالوئرهای خود، ابعاد گوناگون و متفاوتی از ایران را حس نمایند. تجربه ای که می توان در هشتگ feeliran , #letsfeeliran# دنبال نمود.

طبیعی است که این اقدام خالی از اشکال نبوده اما زیرسوال بردن اصل داستان که تلاش برای نشان دادن چهره زیبای ایران است، به مذاق برخی افراد و جریانات وابسته که از نشان دادن ضدیت خود با ایران و ایرانی ابایی ندارند، خوش نخواهد آمد.


سالومه سیدنیا، یکی از مجریان شبکه منوتو در پست اینستاگرامی اش، این پروژه را پروژه ای "کثیف" خوانده و از نشان دادن ایران به عنوان کشوری "عالی" گلایه کرده است. او با حمله به تیم "فم تریپ" و "بی غیرت" خواندن آنها، این افراد را "خائنین به مردم"! توصیف نموده که واقعیات را به خاطر پول فروخته اند!


این اظهار نظر غیرکارشناسی و هتاکانه مجری منوتو، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی و چهره های شناخته شده را در پی داشت؛ بهناز برگزیده گردشگر ایرانی مقیم بلژیک، جنگ در ایران را برای سالومه سیدنیا «نون‌دونی» توصیف کرد و در حساب توییتر خود نوشت:

"در پاسخ به پرت‌وپلاهای خانم سالومه گفتم و کارِ مهم هدی رستمی.
چرا که” ایران” اگرچه برای اونها نون‌دونیه و پروپاگاندا و جنگ و تجزیه نون بیشتری توشه، اما برای ما مادره، عشقه، وطنه، و در وطن‌مان حال خوب می‌خواهیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی