تست تصادف کیا سراتو ٢٠١٧ | فیلم


کیا با ساختن سراتو توجهات زیادی را به خود معطوف نمود و تحسین کارشناسان را برانگیخت. حال سراتوی 2017 تر و تازه شده و با تجهیزات ایمنی بیشتر، نمای خارجی و داخلی بهبود یافته و همان قیمت رقابتی قبل پا به میدان نهاده است. سراتو در دو نوع بدنه عرضه می‌شود، چهار درب سدان و پنج درب هاچبک. تریم های چهارگانه‌ی این خودرو نیز عبارت‌اند از S،S پریمیوم،Si و...

کیا با ساختن سراتو توجهات زیادی را به خود معطوف نمود و تحسین کارشناسان را برانگیخت. حال سراتوی ۲۰۱۷ تر و تازه شده و با تجهیزات ایمنی بیشتر، نمای خارجی و داخلی بهبود یافته و همان قیمت رقابتی قبل پا به میدان نهاده است.

سراتو در دو نوع بدنه عرضه می‌شود، چهار درب سدان و پنج درب هاچبک. تریم های چهارگانه‌ی این خودرو نیز عبارت‌اند از S،S پریمیوم،Si و SLi. تنها یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری و هر دو گیربکس اتوماتیک و دستی برای این خودرو در دسترس است.

تست تصادف کیا سراتو ٢٠١٧ | فیلم

سورنتو | تگ

مشهودترین تغییرات سراتو به ریزه‌کاری‌های سبک خارج خودرو مربوط است که نمای دینامیک‌تری را به ارمغان آورده و از مشی طراحی کنونی این خودروساز کره‌ای تبعیت می‌کند. حالا جلوپنجره‌ی برجسته‌تری وجود دارد که اساساً بالاتر قرار گرفته و بنابراین سراتو خشن‌تر به نظر می‌آید. این یک تغییر کوچک است اما وقتی نسل قدیم و جدید را کنار هم بگذارید این تغییر بیشتر به چشم خواهد آمد.

کیا تِم تیره‌ی اروپایی کابین سراتو را حفظ کرده و مواد جدیدی در داشبورد، تریم های درب و کنسول به چشم می‌خورند. تغییرات داخلی باعث ایجاد نما و احساس با کیفیتی شده‌اند. کیا می‌گوید که ساختار صندلی‌ها همانند مدل قبلی است اما پوشش آن‌ها جدید بوده و برای مدل‌هایی که پوشش چرم استاندارد ندارند از طرح پوشش سخت استفاده کرده است. سراتوی پایه دوربین عقب ندارد اما از حسگرهای پارک جلو و عقب بهره مند است.

(۵۸۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان