تظاهرات مردم بندر حدیده علیه جنایات عربستان


تظاهرات مردم بندر حدیده علیه جنایات عربستان

مردم یمن اقدام آمریکا و عربستان سعودی در توقیف کشتی های سوخت، دارو و مواد غذایی به بندر این شهر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، روز یکشنبه تظاهرات گسترده ای در مقابل دفتر سازمان ملل در استان حدیده برگزار شد. مردم اقدام آمریکا و عربستان سعودی در توقیف کشتی های سوخت، دارو و مواد غذایی به بندر این شهر را محکوم کردند.

معترضین پرچم های یمن و تصاویر جنایات عربستان علیه مردم یمن و همچنین پلاکاردهایی که محاصره اقتصادی یمن را محکوم می کرد در دست داشتند.

در بیانیه دفتر بهداشت استان ، که توسط عبدالرحمان جاراله خوانده شده اعلام شد که مراکز دیالیز ، اتاق عمل ، مراقبت های ویژه و اتاق های ریکاوری تنها یک قدم با تعطیلی فاصله دارند. توقیف کشتی های نفتی موجب کاهش ساعات کار مراکز بهداشتی در یمن شده است.

جارالله خاطرنشان کرد: تجاوز در هدف قرار دادن مراکز بهداشتی، از نظر قوانین بین المللی غیرقانونی و جنایت جنگی است. وی گفت: 733 شهید و 1954 مجروح در اثر بمباران جنگنده های سعودی بر جای مانده ات و حالا با تعطیلی مراکز بهداشتی مجروحان نیز با وضعیت خطرناکی روبرو هستند.

وی از سازمان های سازمان ملل متحد و شورای امنیت برای مداخله فوری درخواست کرد و سکوت کشورهای عربی را در قبال جنایات عربستان سعودی محکوم کرد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!