دنیل کویات: برای شانس دوباره در رقابت‌های سطح بالا آماده‌ام


فرمول یک ایران – چندی پیش تمام امید های دنیل کویات برای رقابت در فرمول یک نقش بر آب شد اما حالا این راننده سریع تر از همیشه برگشته و امیدوار است که شانس رقابت در میان تیم های برتر را به دست آورد. فصل های اخیر برای راننده روس آسان نبوده و مشکلات متعددی پیش روی او قرار گرفت اما در حال حاضر به نظر می رسد که دنیل در آماده ترین شرایط ممکن است. او در...

فرمول یک ایران – چندی پیش تمام امید های دنیل کویات برای رقابت در فرمول یک نقش بر آب شد اما حالا این راننده سریع تر از همیشه برگشته و امیدوار است که شانس رقابت در میان تیم های برتر را به دست آورد.

فصل های اخیر برای راننده روس آسان نبوده و مشکلات متعددی پیش روی او قرار گرفت اما در حال حاضر به نظر می رسد که دنیل در آماده ترین شرایط ممکن است.

او در سن 19 سالگی به تورو روسو آمد و پس از یک سال رقابت، توانست صندلی ردبول را به دست آورد اما این دستاورد دوام زیادی نداشت و پس از 3 رقابت در 2016، دنیل کویات به تورو روسو برگشت.

دنیل کویات: برای شانس دوباره در رقابت‌های سطح بالا آماده‌امدنیل کویات: برای شانس دوباره در رقابت‌های سطح بالا آماده‌ام دنیل کویات – اسپانیا 2019

پس از حدود دو فصل دیگر، شرایط برای دنیل سخت تر و سخت تر شد تا اینکه او از برنامه توسعه ردبول حذف شد و جایگاهش در فرمول یک را به کلی از دست داد.

حرفه من خیلی سریع پیشرفت کرد. من زمان زیادی نداشتم و مجبور شدم بعضی از قدم ها را حذف کنم. کار نامناسبی نبود. حتی فصل قبل که در رقابت ها حضور نداشتم، می خواستم به مسابقه ها برگردم اما گاهی اوقات باید قدم هایی را رو به گذشته برداشت تا آینده بهتری ساخت.

دنیل کویات فصل 2018 را در عنوان راننده رزرو فراری گذراند و پس از این وقفه، با عملکرد بهتری به فرمول یک برگشت چراکه تورو روسو دوباره با او قرارداد بست.

تا به اینجای کار که فصل 2019 برای دنیل کویات به خوبی پیش رفته است و او تا به اینجای کار 33 امتیاز کسب کرده و تنها سکوی تیم در این فصل را به ارمغان آورده است.

جای تعجب ندارد که کویات از شرایط راضی باشد:

امسال، در اکثر مواقع بهترین عملکرد را داشتم. این واقعا لذت بخش است، این موضوعی است که در مورد این ورزش برایم جذاب است و مشخصا زمانی که نتیجه تلاش ها مشخص می شود، باعث می شود که این ورزش دوست داشتنی تر هم بشود. تا به حال فصل خوبی داشتیم، امتیاز زیادی کسب کردیم و یک سکو هم پس از 11 سال به دست آمد. این فوق العاده است.

فکر می کردم حرفه ام به پایان رسیده اما این عالی است که با ردبول شانس دوباره ای دارم. آن ها روی من حساب کرده اند و به من این شانس را دادند که درسی که از گذشته گرفته ام به به کار بگیرم. حالا در شرایط بهتری هستم.

دنیل کویات: برای شانس دوباره در رقابت‌های سطح بالا آماده‌امدنیل کویات: برای شانس دوباره در رقابت‌های سطح بالا آماده‌ام مکس ورشتپن و دنیل کویات – آلمان 2019

عملکرد عالی او در طول فصل به احتمال هم تیمی شدن با مکس ورشتپن کمک زیادی کرده است. هرچند که ردبول اعلام کرده که انتخابش برای سال بعد، بین الکساندر آلبون و پیر گسلی خواهد بود.

در حال حاضر، دنیل کویات می داند که باید صبور باشد:

من برنامه خاصی ندارم. مخصوصا برنامه ریزی با ردبول کمی سخت است. همه چیز ممکن است. من باید به این کار ادامه دهم. آن ها به من گفته اند که با عملکردم در طول سال خوش حال هستند و می خواهند به این کار ادامه دهم. آن ها از من خواستند که بهترین نتیجه ممکن برای تیم را به دست بیاورم و در آینده نتیجه‌اش را خواهند دید.

شرایط به هر نحوی باشد، من باید صبر داشته باشم. من باید قبول کنم که گاهی اوقات برای رسیدن به سطح برتر باید صبر کرد. اما در حال حاضر می دانم که اگر شانس قرار گرفتن در بالاترین سطح ممکن شود، من آماده ام. من از هر زمان دیگری آماده ترم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان