توصیه‌های مدیر پست گچساران به زائرین کربلا


توصیه‌های مدیر پست گچساران به زائرین کربلا

گروه اجتماعی ـ مدیر اداره پست گچساران گفت: زائرانی که برای گذرنامه ثبت نام کرده‌اند جهت استعلام گذرنامه شماره ملی شخص زائر را به سامانه 1103000010 ارسال کنند.

توصیه‌های مدیر پست گچساران به زائرین کربلا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ایمان حضرتی‌نژاد، مدیر اداره پست گچساران روز گذشته، 17 مهرماه در نشست خبری، اظهار کرد: شبکه پست به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ملل ایفا کرده و امروز علی رغم پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی، پست در جهان صنعتی و ارتباطی نقش ویژه‌ای دارد و به عنوان بازوی صنعت مطرح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اداره پست تا روز اربعین در دو شیفت صبح و عصر به شهروندان گچسارانی خدمات ارائه می‌دهد، اضافه کرد: زائرانی که برای گذرنامه ثبت نام کرده‌اند جهت استعلام گذرنامه شماره ملی شخص زائر را به سامانه 1103000010 ارسال کنند و سپس با دریافت کد رهگیری بیست رقمی خود از این سامانه، به اداره پست مراجعه کنند.
مدیر اداره پست گچساران با اشاره به عملکرد اداره پست در 6 ماهه اخیر، اضافه کرد: ترافیک مرسولات پستی در 6 ماهه نخست امسال 127 هزار و 458 فقره بوده است که نسبت به سال گذشته رشد 28 درصدی داشت، همچنین 35 هزار و 401 فقره ترافیک مرسولات پستی از مبدأ گچساران اعم از روستایی و شهری به سایر مقاصد از عملکرد این اداره است.
حضرتی‌نژاد بیان کرد: طی 6 ماه گذشته 85 هزار و 797 مرسوله به شهرستان وارد و توسط نامه رسان‌ها به درب منازل توزیع شده است.
وی تاکید کرد: تعداد 4 هزارو 919 عدد کد پستی برای ارائه به سازمان‌ها و ادارات جهت آدرس دهی دقیق، انعقاد قرار داد با فروشگاه‌های اینترنتی شهرستان برای گسترش و رونق کسب و کار، از جمله اقدامات اداره پست گچساران بوده است.
مدیر اداره پست گچساران تصریح کرد: بازدید مستمر و نوبه‌ای از 10 دفتر پستی دفاتر پیشخوان دولت به منظور کنترل وضعیت خدمت رسانی و حفظ رضایتمندی خدمات و همچنین گسترش همکاری با بانک‌ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه‌ها در راستای حذف ترددهای زائد از دیگر اقدامات اداره پست بوده است.
حضرتی‌نژاد با اشاره به اینکه رعایت اصول صحیح آدرس نویسی به توزیع سریعتر مرسولات کمک می‌کند، افزود: اگر شهروندی بعد از 24 ساعت از ورود به شهرستان مرسوله خود را دریافت نکرد می‌تواند با مراجعه یا تماس با این اداره از وضعیت مرسوله خود اطلاع پیدا کند.
وی در پایان ضمن تقدیر از همکاران بخش «توزیع و پذیرش» این اداره، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات توزیع مدارک خودرویی و هویتی نداشتن آدرس و شماره تماس و کد پستی است که در این راستا جهت کاهش برگشتی مرسولات جلساتی با پلیس راهور و دفاتر پلیس به اضافه 10 داشتیم و از آنان درخواست کردیم تا ارباب رجوع با مراجعه به اداره پست و دریافت تأییدیه کد پستی ملک‌ها، ما را در خدمت رسانی به مردم شهرستان یاری کند.
انتهای پیام

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد