هشدار ریبری به سانچو: نمی توانی برای بایرن بازی کنی !


فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که جیدون سانچو نمی تواند برای باواریایی ها بازی کند. نوشته هشدار ریبری به سانچو: نمی توانی برای بایرن بازی کنی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار ریبری به سانچو: نمی توانی برای بایرن بازی کنی !

فرانک ریبری: در بایرن هیچ جایی برای سانچو نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۷
هشدار ریبری به سانچو: نمی توانی برای بایرن بازی کنی !

فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که جیدون سانچو نمی تواند برای باواریایی ها بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیدون سانچو در سال ۲۰۱۷ و هنگامی که تنها هفده سال سن داشت از منچسترسیتی به دورتموند پیوست. این ستاره انگلیسی در حالی تبدیل به اولین هدف منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستاتی آینده شده است که پیش از این بایرن نیز نشان داده که به خرید ستاره های جوان دورتموند علاقه زیادی دارد. فرانک ریبری که در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ از بایرن مونیخ جدا شد و به فیورنتینا پیوست حالا در مورد این موضوع صحبت کرده است. او گفت:

” سانچو بازیکن خوبی است اما بایرن در پست او به اندازه کافی بازیکن دارد. او باید کجا بازی کند؟
مولر، گنابری، پرشیچ، کومان، لواندوفسکی و کوتینیو در خط حمله بایرن حضور دارند. امیدوارم او به پیشرفت خود ادامه دهد اما او قطعا در بایرن جایی نخواهد داشت.”

سرژ گنابری در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهار گل مقابل تاتنهام به ثمر رساند تا از او به عنوان جانشین شایسته ریبری یاد شود. فرانک ریبری در این باره گفت:

” سرژ هنوز جوان است. او شخصیت فوق العاده ای دارد و بدون ترس بازی می کند. بعد از چهار گل او مقابل تاتنهام حالا همه از او انتظار زیادی دارند اما این را باید در نظر گرفت که گنابری یک انسان است نه ماشین. نمایش فوق العاده در هر بازی کار ساده ای نیست اما سرژ قطعا به روند خود ادامه خواهد داد.”

فرانک ریبری در ادامه پیرامون زوج جذاب کوتینیو و لواندوفسکی در خط حمله باواریایی ها گفت:

” بایرن حالا می تواند به شکل های مختلفی بازی کند. کوتینیو بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی با مسئولیت است که همیشه توپ را به خوبی کنترل می کند و به جریان می اندازد و می تواند کنار لواندوفسکی زوج خطرناکی را تشکیل دهد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس