دهیاران مشگین‌شهری اخطاریه زیست‌محیطی گرفتند


دهیاران مشگین‌شهری اخطاریه زیست‌محیطی گرفتند

اردبیل - ایرنا - اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل طی پایش‌های انجام گرفته در یک ماه گذشته 12 اخطاریه زیست‌محیطی به دهیاران در مشگین‌شهر صادر کرد.

به گزارش ایرنا ، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست مشگین‌شهر گفت: این اخطاریه‌ها برای ۱۲ نفر از دهیاران با هدف ساماندهی و دفن اصولی پسماندهای روستایی اخطاریه زیست محیطی صادر شده است.

یوسف محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند روستایی و وظایف دهیاران و بخشداران در زمینه مدیریت اجرایی پسماندهای روستایی افزود:

آلودگی‌های زیست‌محیطی تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌شود و نیازمند اقدام قانونی است.

وی اظهار داشت: پس از اتمام مهلت داده شده به دهیاری‌ها بازدید مجدد بعمل خواهد آمد و در صورت لزوم برخورد قانونی با خاطیان و آلوده‌کنندگان محیط‌زیست از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.

به گفته وی ، با تشکیل کارگروه‌های مدیریت پسماند و آموزش‌های لازم به دهیاران شاهد اقدامات مناسب در جهت جمع‌آوری و دفع صحیح پسماندهای روستایی هستیم.

او بیان کرد: پیگیری موضوع مدیریت پسماند روستایی در اولویت کاری بوده و واحد پایش اداره حفاظت‌ محیط‌زیست شهرستان مشگین‌شهر بطور مستمر وضعیت زیست‌محیطی روستاها را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی افزود: با برقراری تعامل با دهیاران مشکلات موجود به دهیاران منتقل و در راستای رفع مشکلات زیست‌محیطی روستاها راهکارهای لازم ارائه می‌شود.


مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی