توصیف سخنگوی دولت از فضای ورزشگاه آزادی با حضور زنان/تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم


توصیف سخنگوی دولت از فضای ورزشگاه آزادی با حضور زنان/تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم

سخنگوی دولت از ورزشگاه آزادی توئیتی را درباره حضور زنان در ورزشگاه منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت که برای بازی دیدار تیم ملی ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور دارد، در توئیتی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه نوشت:

آرام، منظم، شاد، پرهیجان، امن و برابر و با متانت. ورزشگاه آزادی امروز با حضور دختران و زنان سرزمینمان اینگونه است. و البته با گل های فراوان! خوشحالم از اینکه در آزادی هستیم.

توصیف سخنگوی دولت از فضای ورزشگاه آزادی با حضور زنان/تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم

ربیعی: برای ورود بانوان به ورزشگاه باید زیرساخت ذهنی و فرهنگی هم آماده شود

علی ربیعی همچنین در حاشیه حضورش در ورزشگاه، درباره حضور بانوان با بیان اینکه برای ورود بانوان به ورزشگاه دغدغه فرهنگی داشتیم اگر رفتارها معقول باشد، ادامه دار خواهد بود و مشکلی ندارد. اظهار کرد: خوشحالیم این اتفاق رخ داد. تحول اجتماعی معمولا با تقدم و تاخر روبه‌رو می‌شود و باید سعی کنیم فرهنگ بالایی داشته باشیم تا تجربه یک گام به پیش و سه گام به عقب پیش نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت فراهم می‌شود تا در بازی‌های لیگ برتر هم بانوان به ورزشگاه بیاییند، گفت: زیرساخت آماده است و زیرساخت فرهنگی و ذهنی باید آماده بشود. الان زیرساخت فیزیکی کاملا آماده است.

علی ربیعی گفت: به هیچ وجه تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم و برخی دوست دارند آن را به خارجی ها ارتباط دهند.

سخنگوی دولت ادامه داد: امروز در ورزشگاه آزادی همه چیز خیلی متین، با آرامش و شاد بود و تیم ملی کشورمان نیز به برد پرگلی دست یافت. امروز دختران ما گام مهمی برداشتند. متدینین ما و برخی افراد جامعه حق داشتند نگران نوع روابط باشند و امروز نشان داده شد که متانت بیشتری در ورزشگاه آزادی نسبت به برخی صحنه‌های عمومی جامعه وجود داشت.

وی تاکید کرد: باید از فدراسیون فوتبال و سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و همچنین نیروی انتظامی تشکر کنم. وزیر ورزش و جوانان برای این دیدار ۲، ۳ شب خواب نداشت. فکر می‌کنم حضور امروز بانوان تضمینی برای تداوم این حرکت در بازی‌های بیشتر بود. برای هر تحول اجتماعی نیاز است که همه دست به دست هم دهیم و باید یک بار دیگر از نیروی انتظامی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

۲۷۲۷

کد خبر 1309249

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق