گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود + فیلم


گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود + فیلم

در شب زیارتی حضرت سیدالشهداء(ع)، ویدئوی زیبایی با عنوان گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود را مشاهده می‌کنید.

گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تو مپندار کربلا شهری است در میان شهرها و نامی است در میان نام‌ها؛ نه، کربلا حرم حق است و هیچ‌کس را جز یاران امام حسین(ع) راهی به سوی حقیقت نیست. کربلا، ما را نیز در خیل کربلاییان بپذیر؛ ما می‌آییم تا بر خاک تو بوسه زنیم و آنگاه روانه‌ دیار قدس شویم.

آن شراب طهور که شنیده‌ای بهشتیان را می‌خورانند، میکده‌اش کربلا است و خراباتیانش این مستانند که این‌چنین بی‌سر و دست و پا افتاده‌اند. آن شراب طهور را که شنیده‌ای تنها تشنگان راز را می‌نوشانند، ساقی‌اش حسین(ع) است؛ حسین(ع) از دست یار می‌نوشد و ما از دست حسین(ع). (نوشته‌هایی از شهید آوینی)

بیشتر بخوانید: #رهروان_حججی/ دانشگاه کربلا باز است و شاگرد می‌پذیرد؛ از هر جا که باشد، هر که باشد

در ادامه و به مناسبت در پیش بودن اربعین حسینی(ع) و همچنین امشب که شب زیارتی حضرت سیدالشهداء(ع) است، ویدئوی زیبایی با عنوان " گِرد حرم دویده‌ام، صفا و مروه دیده‌ام ؛ هیچ کجا برای من کربُبلا نمی‌شود" را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم