مدافع تیم ملی: رفتنم کنار ویلموتس، دلیل خاصی نداشت


مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه من بعد از گل سمت ویلموتس رفتم دلیل خاصی نداشت و خوشحالی خود را با همه اعضای تیم تقسیم کردم. نوشته مدافع تیم ملی: رفتنم کنار ویلموتس، دلیل خاصی نداشت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع تیم ملی: رفتنم کنار ویلموتس، دلیل خاصی نداشت

محمدحسین کنعانی‌زادگان: بازی به بازی پیش می‌رویم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰
مدافع تیم ملی: رفتنم کنار ویلموتس، دلیل خاصی نداشت

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه من بعد از گل سمت ویلموتس رفتم دلیل خاصی نداشت و خوشحالی خود را با همه اعضای تیم تقسیم کردم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی‌زادگان در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج که با برتری پُرگل تیم کشورمان به پایان رسید، اظهار داشت:

خداراشکر بازی خیلی خوبی بود. مقابل تیم‌هایی مثل کامبوج اگر در اوایل بازی گل نزنید کار کمی سخت می‌شود، اما ما توانستیم نمایش بسیار خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم. از حمایت هواداران داخل ورزشگاه هم ممنونیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در واکنش به اینکه او تنها بازیکنی بود که پس از گلزنی خود سمت ویلموتس رفت، گفت:

ابتدا خداراشکر می‌کنم بابت گلی که زدم و امیدوارم همیشه بازی‌های خوبی برای تیم ملی انجام دهم. اینکه من سمت ویلموتس رفتم دلیل خاصی نداشت و من خوشحالی خود را با همه اعضای تیم تقسیم کردم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان درباره بازی‌های بعدی تیم ملی، تصریح کرد:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر دیدار برنامه خاص خود را دارد. بدون شک تیم ملی بحرین هم به خوبی آنالیز می‌شود و ما از نقاط ضعف و قوت آن‌ها مطلع می‌شویم تا با تمام توان و برنامه مقابل این تیم قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های کادرفنی را هم به درستی در زمین پیاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان