گل‌محمدی: باور دارم این تیم می توانند به المپیک صعود کنند


گل‌محمدی: باور دارم این تیم می توانند به المپیک صعود کنند

سرمربی تیم شهر خودرو معتقد است تیم امید توان لازم برای شکستن طلسم المپیک را دارد.

سرمربی تیم شهر خودرو معتقد است تیم امید توان لازم برای شکستن طلسم المپیک را دارد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی بعد از مسابقه تدارکاتی شهر خودرو برابر تیم امید گفت:شاهد بازی بسیار خوب و مفیدی برای هر دو تیم بودیم. خصوصا برای تیم امید چرا که ما مالکانه و با پاس های زیاد بازی می کنیم. این سبک بازی شبیه سازی مناسبی برای تیم امید است. فکر می کنم هر دو تیم از این بازی به خوبی استفاده کردند.

سرمربی شهر خودرو همچنین در خصوص تیم المپیک گفت: این تیم به نظر من شایستگی های زیادی دارد، بازیکنان خوبی در اختیار دارد که خیلی از آنها در لیگ بازی می کنند و امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشت. به این تیم باید امید داشته باشیم و من باور دارم این بچه ها می توانند به المپیک صعود کنند. مسئله مهم این است که از هر نظر تیم امید را حمایت کنیم و فکر می کنم همه ما در این خصوص وظیفه داریم.امیدوارم تیم امید و کادر فنی خوب این تیم موفق باشد.

گل محمدی در پایان گفت:برای حمید استیلی که دوست و همبازی خوب من بوده، همچنین مدت هاست در کنار این تیم حضور دارد و طبیعتا بیش از هر کسی این بچه ها را می شناسد همچنین دستیارانش آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم استیلی و همکارانش در این مسیر موفق باشند و بتوانند با همدلی و تلاش بازیکنان تیم امید را به نتیجه مورد نظر برسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد