نبات یکی از اجزا ضروری سفره عقد است که اغلب به زیباترین شکل تزیین می گردد و جلوه خاصی به سفره عقد می دهد. البته همانگونه که می دانید در مواقع زیادی از ایده های خلاقانه برای تزیین نبات بله برون استفاده می گردد و افراد هنرمند و با سلیقه سعی می کنند با خلاقیت و ابتکار خود نبات ها را به بهترین شکل تزیین کرده و در چیدمان سفره عقد و یا به عنوان گیفت بله برون از آن استفاده نمایند. حال ما برای کمک به این عزیزان مجموعه ایی از بهترین و جذاب ترین ایده ها در این زمینه را گردآوری نموده ایم و در ادامه ارائه می دهیم که مطمئنا می توان با کمک آن ها نبات های ساده را به زیباترین شکل تزیین کرد.

۱۸ مدل تزیین نبات سفره عقد و بله برون با ایده های خلاقانه

همه ما کم و بیش با وسایل روی سفره عقد آشنایی داریم و تزیینات زیبا و متنوع آن را دیده ایم، از جمله تزییناتی که در سفره عقد خودنمایی می کنند و جذابیت بیشتری به آن می بخشند می توان به تزیین میوه و میوه آرایی سفره عقد، تزیین گردو و بادام، تزیین نان و پنیر و سبزی، تزیین چادر عروس و پارچه های مختلف خریداری شده، شاخه نبات و شمع آرایی و… می باشد که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و ما در مطالب قبلی مجله هنر در خانه به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم. حال قصد داریم جدیدترین روش های تزیین کردن و دیزاین های زیبای نبات برای سفره عقد را معرفی نماییم که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب است.

تزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیک

نبات سفره عقد را می توان به شکل ساده، کروی، در کنار وسایل تزیینی مختلف از جمله گل، مروارید و… تزیین کرد و سپس آن را روی سفره عقد قرار داد. نمونه های زیر بخشی از بهترین ایده ها در این زمینه هستند که می توانند زینت بخش سفره عقد شما باشند.

تزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیک

در صورتی که قصد دارید نبات را برای بله برون و به عنوان گیفت تزیین کنید بهتر است یکی از مدل های زیر را به کار ببرید. برای این کار از نبات های نی دار استفاده کنید و هر یک نبات را مخصوص به یک نفر و به صورت مجزا تزیین نمایید. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید نمود می توانید از تور، روبان، مروارید و… برای تزیین کردن این نبات های شاخه ای بله برون استفاده کنید.

تزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیکتزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیک

تزیین نبات سفره عقد با روشی جدید و شیک

همانطور که مشاهده نمودید روش ها و ایده های متنوعی برای دیزاین انواع مختلف نبات وجود دارد که البته انتخاب هر یک از آنها کاملا سلیقه ایی است و به خلاقیت شما بستگی دارد. بعد از اینکه نبات ها را تزیین کردید به بخش تزیین سفره عقد بروید و با مشاهده بیش از صد عکس سفره عقد، با چگونگی تزیینات سفره عقد و اجزا آن آشنا شده و بهترین ها را انجام دهید.