حضور 3000 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده‌روی اربعین


حضور 3000 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده‌روی اربعین

سه هزار مددجوی کمیته امداد (رحمه الله علیه) کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی حسن مظاهری» امروز (۱۷ مهر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کاری کمیته امداد، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی است، اظهار داشت: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی موجب تقویت روحیه معنوی، ارتقا باورهای دینی و آشنایی آن‌ها با سیره ائمه اطهار می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور بیش از 3000 نفر از مددجویان این نهاد در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال، گفت: کمیته امداد بخش قابل‌ توجهی از هزینه‌های سفر این مددجویان را پس از بازگشت آنان تأمین می‌کند که در این خصوص، یک میلیارد و 582 میلیون تومان در سال جاری به این امر اختصاص‌یافته است.

مظاهری خاطرنشان کرد: رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان، از مهم‌ ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی و فکری آنان است.

وی به حضور بیش از هزار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده‌ روی اربعین سال گذشته اشاره و یادآور شد: در این زمینه در سال گذشته 600 میلیون تومان به مددجویان اهداء شد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن فراخوانی از مردم نیکوکار جهت مساعدت به زائرین تحت حمایت این نهاد، گفت: سامانه #074*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به نیازمندان این نهاد است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس