اقتدار، هوشمندی و مردم داری، از شاخص‌های امنیت داخلی


اقتدار، هوشمندی و مردم داری، از شاخص‌های امنیت داخلی

رئیس پلیس پیشگیری : اقتدار، هوشمندی و مردم دار بودن پلیس از شاخص‌های امنیت داخلی است.

اقتدار، هوشمندی و مردم داری، از شاخص‌های امنیت داخلیبه گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه آهن کشور با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: از افتخارات و سند‌های زرین نیروی انتظامی تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز است.
وی ادامه داد: اگر ملتی وحدت کلمه داشته باشد و تمام امکانات خود را بسیج کند، می‌تواند هر نوع حمله دشمن را دفع و شرایطی را فراهم کند که از تمامیت ارضی کشورش حراست و از تمامی ارزش‌های کشور نیز در زمان صلح و جنگ صیانت کند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های پلیس امین، اعتبار و اطمینان بخش بودن آن است، تصریح کرد: براساس شاخص‌های نوین جهانی، آن کشوری از اقتدار و قدرت ملی برخوردار است که وحدت و میزان مشارکت مردم آن کشور در امور حاکمیتی بالا باشد.
سردار شرفی تاکید کرد: ما امروز بسیار مفتخریم که نیرو‌های مسلح به توانمندی و ظرفیت و تجهیزات بازدارنده دست پیدا کرده اند که قدرت نفوذ خود را فراتر از مرز‌های رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران افزایش داده و عمق راهبردی را در جایی تعریف کرده اند که حالت بازدارندگی داشته باشد تا جایی که هیچ کشور و هیچ فردی جرات نکند برای امنیت کشور عزیزمان خطری ایجاد کند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس راه آهن کشور و حمایت همه جانبه مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت خطوط ریلی قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز