کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V


کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V

بریز (Breeze) کراس‌اوور جدیدی از هوندا است که بر اساس CR-V ساخته شده و فقط در چین عرضه می‌شود. این خودرو که با همکاری شرکت گوانگژو موتور تولید می‌شود، در اصل نسخه‌ای از CR-V با ظاهری پویاتر است. بریز کمی کشیده‌تر از برادر جهانی خود است اما عرض و ارتفاع و همین‌طور طراحی سپرهای آن... The post کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V appeared...

بریز (Breeze) کراس‌اوور جدیدی از هوندا است که بر اساس CR-V ساخته شده و فقط در چین عرضه می‌شود. این خودرو که با همکاری شرکت گوانگژو موتور تولید می‌شود، در اصل نسخه‌ای از CR-V با ظاهری پویاتر است. بریز کمی کشیده‌تر از برادر جهانی خود است اما عرض و ارتفاع و همین‌طور طراحی سپرهای آن تغییری نداشته است. این کراس‌اوور جدید 4,634 میلی‌متر طول، 1,855 میلی‌متر عرض و 1,679 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با 2,661 میلی‌متر است.

کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V

دماغهٔ بریز مستقیماً از هوندا آکورد گرفته شده درحالی‌که چراغ‌های جلو و عقب آن (که حالا فرم جدید L شکلی پیدا کرده‌اند) نیز از طراحی کاملاً تیزتری نسبت به CR-V برخوردارند. اما در داخل این خودرو که فضا برای حمل پنج سرنشین را دارد، همان طراحی داشبورد CR-V دیده می‌شود. بریز همچنین به تکنولوژی‌های Honda Sensing و Honda Connect هم مجهز شده درحالی‌که ویژگی‌هایی مثل شارژر بی‌سیم و درب صندوق برقی نیز برای اولین بار در چین ارائه شده است.

کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V

برای بریز دو قوای محرکهٔ مختلف در نظر گرفته شده است که اولی یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با 193 اسب بخار قدرت است و نیروی آن توسط یک گیربکس CVT انتقال پیدا می‌کند اما دومی نمونه‌ای هیبریدی با پیشرانهٔ بنزینی 2 لیتری و 215 اسب بخار قدرت است. این نسخه به‌صورت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک قابل انتخاب است. همچنین یک پکیج Black Edition هم برای بریز ارائه شده که شامل رینگ‌های آلیاژی، آینه‌های جانبی و سایر قسمت‌های مشکی‌رنگ می‌شود. هوندا بریز با قیمت پایهٔ 180 هزار یوآن معادل 25,300 دلار در بازار چین عرضه می‌شود.

کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق