افتخار می‌کنم بازیکن تحویل بسکتبال می‌دهم


افتخار می‌کنم بازیکن تحویل بسکتبال می‌دهم

سرمربی تیم بانوان سپهرداد: افتخار می‌کنم بازیکن تحویل جامعه بسکتبال و تیم ملی می‌دهم؛ اما مربیان ملی هم باید امانت را رعایت کنند

افتخار می‌کنم بازیکن تحویل بسکتبال می‌دهمپوران عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره شرایط تیم سپهرداد برای فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال بانوان گفت:​ سپهرداد نام موسسه‌ای است که به طور رسمی ثبت کرده ایم؛ اما برای حضور در سوپرلیگ به دنبال حامیان مالی هستیم.

وی افزود: بازیکنان نوجوان و جوان را در سوپرلیگ شرکت می‌دهم و تلاشم این است که این بازیکنان جوان را وارد عرصه بسکتبال حرفه‌ای کنم، چون بالاخره باید یک نفر بازیکن بسازد. من از این کار راضی هستم و امیدوارم خدا هم راضی باشد.

عباسی با اشاره به اینکه تا به حال بازیکنان زیادی را به بسکتبال و تیم‌های ملی معرفی کرده است، گفت:​ افتخار می‌کنم که بازیکن تحویل تیم ملی و جامعه بسکتبال می‌دهم و بازیکنانم به جایی رسیده اند که پول خوبی از حامیان مالی می‌گیرند و حتی روبروی خودم بازی می‌کنند. فقط بحثم این است که مربیان ملی نباید به خود اجازه دهند که زیر پای بازیکنان بقیه بنشینند. اگر مربی ملی می‌شویم، بازیکنان سایرین دست ما امانت هستند و جذب بازیکنان مربیان دیگر برای رزومه این مربیان بد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...