فن در سار:/ ذهنیت دلیخت شبیه کریستیانو رونالدو است


فن در سار:/ ذهنیت دلیخت شبیه کریستیانو رونالدو است

ادوین فن در سار، دروازه‌بان سابق تیم ملی هلند، در مصاحبه‌ای از ماتیاس دلیخت تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند دیشب موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد ایرلند شمالی عبور کند. هلندی ها با پیروزی در این مسابقه حالا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه خود و در کنار آلمان قرار دارند.

ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی باشگاه یوونتوس، همچون بازی های قبل هلند در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و توانست عملکردی خوبی در خط دفاعی از خود به جای بگذارد.

فن در سار:/ ذهنیت دلیخت شبیه کریستیانو رونالدو است

ادوین فن درسار،کاپیتان سابق تیم ملی هلند، در مصاحبه ای از عملکرد دلیخت جوان تمجید کرد. او گفت:" دلیخت بازیکنی است که دائماً می خواهد پیشرفت کند. به نظر من او این رویا را در سر دارد که روزی بهترین بازیکن جهان شود. پیش از این نیز بازیکنانی همچون دلیخت را دیده ام که یکی از آن ها کریستیانو رونالدو هم تیمی کنونی او در تیم یوونتوس است.

وقتی در منچستر یونایتد بودم رونالدو را می‌دیدم که دقیقاً با چنین ذهنیتی فوتبال بازی می کرد و جاه طلبی فوق العاده ای داشت. دلیخت هم همان زیاده خواهی و جاه طلبی رونالدو را دارد. این را نیز به یاد داشته باشید که او وقتی تنها ۱۹ سال سن داشت، کاپیتان آژاکس بود.

او باید سریعاً با شرایط زندگی و فوتبال در ایتالیا آشنا شود. ماتیاس با مصدومیت زودهنگام کیه لینی سریعاً به ترکیب اصلی یوونتوس راه یافت و همین موضوع باعث شد فشارها روی او بیشتر شود اما من با توجه به شناختی که از دلیخت دارم مطمئن هستم که او با این فشارها کنار می آید."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق