برای حل مشکل بیکاری باید فضای کسب و کار استان را بهبود ببخشیم


برای حل مشکل بیکاری باید فضای کسب و کار استان را بهبود ببخشیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای حل مشکل بیکاری استان باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز واقعی پهن کنیم.

به گزارش ایسنا هدیات حاتمی امروز(20 مهر) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: برای حل مشکل بیکاری استان باید به سمت بهبود فضای کسب و کار برویم.


وی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری کرمانشاه، افزود: این اقدام گام مهمی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان خواهد بود، کما اینکه در دو استانی که تاکنون به این حوزه ورود کرده‌اند فضای کسب و کار بهتری به چشم می‌خورد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه امسال کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در برنامه استان قرار گرفته، گفت: برای اینکه این هدفگذاری محقق شود به ایجاد 60 هزار شغل ناخالص و 20 هزار شغل خالص نیاز داریم.

وی سپس با بیان اینکه برای کاهش نرخ بیکاری استان مدل تعریف کرده‌ایم، گفت: در این مدل وظایف دستگاه های مختلف با برش شهرستانی مشخص است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری همه باید پای کار بیایند، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا مدیران شهرستان‌ها را هم برای تحقق این مهم پای کار بیاورند.


وی با بیان اینکه برای حل مشکل اشتغال باید از امتیازات ویژه ای مثل امتیازات طرح کارورزی استفاده کنیم، ادامه داد: برای حل مشکل بیکاری استان باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز واقعی پهن کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!