علت مرگ کودک 11 ساله در استخر شهید لولایی گرگان چه بود؟


حوادث رکنا: پس از بررسی‌های نهایی پزشکی قانونی بر جسد کودک 11 ساله که عصر روز گذشته در استخر شهید لولایی جان خود را از دست داد، به صورت رسمی غرق شدگی علت مرگ این کودک تشخیص داده شد.

به گزارش رکنا، حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته پسر بچه ۱۱ ساله که به همراه بستگانش به استخر «شهید لولایی» گرگان رفته بود بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

پس از معاینه جسد توسط پزشکان و کارشناسان، غرق شدگی علت فوت این کودک تشخیص داده شد و پس از تشخیص رسمی، جسد تحویل خانواده متوفی شد.

پیش از این رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گلستان در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اظهار نظر درباره این حادثه، هرگونه اظهارنظر را به بعد از اعلام رسمی نظریه پزشکی قانونی موکول کرد.

همچنین علی‌اکبر مبشری تاکید کرد: ما منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم و هنوز نمی‌توان به صورت قطعی گفت که اصلی مرگ این کودک غرق شدگی بوده یا علت دیگری داشته است.

وی اضافه کرد: براساس تحقیقاتی که صورت گرفته، اظهارات شاهدان و مطالب ثبت شده متناقض است و باید ببینیم نظر قطعی پزشکی قانونی در خصوص این حادثه چیست.

اظهارات برخی از شاهدان حادثه حاکی است تعداد ناجیان غریق فعال در لحظه حادثه یک نفر بوده اما این موضوع هنوز از طریق مراجع رسمی تایید یا رد نشده است.

در حال حاضر خانواده متوفی موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کرده و خواستار رسیدگی قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها