رنگرز: متولیان ورزش کشتی را خیلی ریز رصد می کنند/ کار ورزش در المپیک بسیار سخت است


رنگرز: متولیان ورزش کشتی را خیلی ریز رصد می کنند/ کار ورزش در المپیک بسیار سخت است

سخنگوی فدراسیون کشتی پس از جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم خروجی این نشست ها در فاصله نه ماه مانده به بازی های المپیک به اعتلای ورزش ما کمک...

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان حسن رنگرز پس از این نشست که با حضور اعضای ستاد و رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: جا دارد از سلطانی فر و معاونین و همچنین صالحی امیری بابت برگزاری این جلسه بسیار خوب به سهم خودم تشکر کنم.

وی افزود: بسیار خوشحالم از اینکه متولیان اصلی ورزش کشور اتفاقات ریز و درشت ورزش اول کشور یعنی کشتی را خیلی ریز و به طور جدی رصد می کنند می کنند و به آن تسلط دارند.

سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: در این نشست به طور مبسوط در خصوص برنامه های فنی و چالش های فدراسیون توسط رییس فدراسیون، سرمربی تیم ملی آزاد و بنده گزارشاتی ارائه شد و امیدوارم خروجی این نشست ها در فاصله نه ماه مانده به بازی های المپیک به اعتلای ورزش ما کمک کند.

رنگرز در پایان تاکید کرد: کار ورزش کشور در مسیر المپیک بسیار سخت است و قطعا برگزاری این نشست ها در جهت ایجاد همگرایی بین مجموعه ورزش کشور می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/س

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!