سرمایه در گردش مشکل نخست تولید در روستاهای مشهد است


سرمایه در گردش مشکل نخست تولید در روستاهای مشهد است

مشهد- ایرنا- بخشدار مرکزی مشهد گفت: تسهیلات بانکی و تامین سرمایه در گردش مهمترین دغدغه و مشکل واحدهای تولیدی در روستاهای این بخش است.

ابوطالب سرابیان روز شنبه در مراسم بازدید فرماندار مشهد از چهار روستای بزرگ این شهرستان افزود: امروز از ۶ واحد تولیدی بازدید شد و مدیران این واحدها مشکلات خود را با فرماندار و دیگر مسئولان محلی مطرح کردند.

وی اظهار داشت: نبود سرمایه در گردش، مشکل در اجرای طرح های توسعه صنایع، تامین گاز، بدهی های بانکی و کمبود نقدینگی از جمله مشکلات این واحدهای صنعتی عنوان شد.

سرابیان، جمعیت چهار روستای خلق آباد، کاظم آباد، گرجی سفلی و همت آباد را که امروز میزبان مسئولان محلی شهرستان بودند حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در روستاهای بخش مرکزی و بویژه ۱۲۹ روستای چسبیده به شهر مشهد عمده فعالیت های تولیدی شامل کارگاه های دوخت و تولید پوشاک، تهیه مواد غذایی، کالای چوب و مبلمان و محصولات روشنایی است.

کلانشهر مشهد نیز با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان واقع است.

تعداد روستاهای بخش مرکزی مشهد ۲۲۰ روستاست و بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۲۹ روستا چسبیده به کلانشهر مشهد و در حریم آن قرار گرفته اند و بیشترین فعالیت اقتصادی نیز مربوط به این مناطق است.

۳۲۲۱/۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام