کارلس پویول و افشای دلیل رد پیشنهاد بارسلونا


کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا در مورد مصاحبه های اخیر جرارد پیکه صحبت کرد.

کارلس پویول و افشای دلیل رد پیشنهاد بارسلونا
کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا در مورد مصاحبه های اخیر جرارد پیکه صحبت کرد.


به گزارش "توپ 90"، جرارد پیکه در ماه های اخیر مواضعی جنجالی در مورد مدیریت باشگاه بارسلونا داشته و در ابراز آنها نیز همیشه پیشقدم بوده است. کارلس پویول، کاپیتان محبوب بارسا مدعی شد همه جرارد پیکه و سبک رفتاری او را می شناسند، اما کارلس پویول بیشتر علاقمند به نوع صحبت کردن لیونل مسی است.

کارلس پویول گفت: "شما باید به پیکه احترام بگذارید زیرا او به هر چیزی فکر می کند، همان را مستقیم نیز مطرح می کند. همه ما پیکه را می شناسیم، البته من باید بگویم که بیشتر علاقمند به سبک صجبت کردن لیونل مسی هستم."

کارلس پویول و افشای دلیل رد پیشنهاد بارسلونا

کارلس پویول در مورد ویکتور والدس، هم تیمی سابق خود که به دلیل اختلافات با باشگاه بارسلونا از تیم جوانان جدا شد نیز گفت: "ویکتور والدس به عنوان مربی هنوز تجربه زیادی ندارد. در فصل گذشته والدس خیلی خوب عمل کرد، او در دنیای فوتبال دانش زیادی برای تمرین دادن به بچه ها دارد.

من دلایل جدایی او را نمی دانم و من در داخل باشگاه نیستم، اما من مطمئن هستم که والدس در آینده تبدیل به مربی بزرگی خواهد شد و به پیشرفت برخی از بازیکنان بزرگ کمک خواهد کرد. کار کردن در فوتبال جوانان کار آسانی نیست، شما باید روی تمرین بازیکنان تمرکز کنید و نه نتیجه."

کارلس پویول اخیرا پیشنهاد برای حضور در باشگاه بارسلونا به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و در توئیتی دلایل این کار را توضیح داد. کارلس پویول گفت: "من در این بیانیه کاملا واضح همه چیز را توضیح دادم، در مقطع مهمی قرار داشته و من در حال توسعه چند پروژه هستم. یکی از این موارد مربوط به یک برنامه آنلاین فوتبال و موارد طراحی شده برای والدینی است که می خواهند اوقات خود را با فرزندان فوتبالیست خود بگذرانند. من به تمرین و آموزش از طریق ورزش و ارزش هایی فراتر از فوتبال اعتقاد دارم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی