سیاه‌پوشان، زیر چتر سلامت سفیدپوشان


سیاه‌پوشان، زیر چتر سلامت سفیدپوشان

یزد- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از استقرار یک دستگاه اتوبوس- آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس از این استان در مرزهای غربی کشور برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین خبر داد.

سید حسین طباطبایی روز یکشنبه به ایرنا گفت: این اکیپ‌ها از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ۲۹۳ ماموریت انجام داده‌اند که در ۲۳۳ مورد آنها مشکل خاصی نبوده و درمانها به صورت سرپایی انجام شده و در ۶۰ مورد هم عملیات انتقال به بیمارستان انجام شده است.

به گفته وی اتوبوس- آمبولانس مستقر در مرز در یک ماموریت فعال، مصدومان واژگونی یک دستگاه ون و یک دستگاه اتوبوس را تحویل گرفته و به بیمارستان منتقل کردند.

سیاه‌پوشان، زیر چتر سلامت سفیدپوشان

وی تعداد مجروحان تحویلی را ۶۶ مورد اعلام کرد که ۴۰ مورد آن متعلق به امدادرسانان اورژانس یزد بوده است.

طباطبایی، در ادامه تعداد زائران منتقل شده از خاک عراق به داخل کشور را طی این مدت ۱۶۵ مورد اعلام کرد که ۸۵ مصدوم از مرز مهران بوده که ۷۳ مورد آن ها بستری، ۶ نفر به شهر مبدا منتقل و ۶ نفر هم درمان و مرخص شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد تصریح کرد: ۷۸ مصدوم از مرز شلمچه به ایران آمدند که ۵۳ نفر بستری شدند، سه نفر به شهر مبدا منتقل و ۲۲ نفر هم درمان و مرخص شدند؛ از مرز چذابه هم ۲ مصدوم وارد کشور و بستری شدند.

سیاه‌پوشان، زیر چتر سلامت سفیدپوشان

۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید