صدور پروانه شکار پرنده بصورت محدود در کهگیلویه و بویراحمد تا 23 مهرماه


صدور پروانه شکار پرنده بصورت محدود در کهگیلویه و بویراحمد تا 23 مهرماه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراخوان صدور پروانه شکار پرنده بصورت محدود در این استان تا 23 مهرماه آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، "سید اسدالله هاشمی" از آغاز ثبت نام برای متقاضیان شکار پرنده در 7 شهرستان استان خبرداد و افزود: آن دسته از متقاضیانی که دارای دفترچه شناسایی شکارچیان هستند، می توانند از امروز 21 مهرماه جاری به مدت سه روز کاری، جهت ثبت نام به ادارات محیط زیست شهرستان‌ها مراجعه و نام نویسی کنند.

وی محدود بودن پروانه‌های شکار را یادآور شد و اظهارکرد: امسال برای هر شهرستان بصورت محدود پروانه صادر می شود، بنابراین در صورت افزایش متقاضی بیش از سقف، پروانه‌ها بصورت قرعه کشی صادر خواهد شد.

هاشمی ارائه مدارک شناسایی و دفترچه شناسایی شکارچیان برای ثبت نام الزامی دانست و تصریح کرد: اولویت با شکارچیان بومی هر شهرستان است و متقاضیان می توانند به شهرستان محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهلت ثبت نام سه روز بوده و قابل تمدید نیست، بیان کرد: در صورت بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پروانه های صادره ابطال خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟