تمهیدات ترافیکی اربعین در پلیس‌راه استان مرکزی اندیشیده شد


تمهیدات ترافیکی اربعین در پلیس‌راه استان مرکزی اندیشیده شد

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تمهیدات ترافیکی برای ترددهای اربعین حسینی از سوی پلیس‌راه این استان اندیشیده شده و تمامی توان برای ارایه خدمات مطلوب به زائران و مردم به کارگرفته شده است.

سرهنگ «ایرج کهریزی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: روزانه ۵۰ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان مرکزی در جاده‌ه اقدامات روان‌سازی ترافیک را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: آموزش‌های لازم به رانندگان اتوبوس‌ ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیران فنی شرکت‌های مسابرفری و موکب‌داران در خصوص توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی ارایه شده و هماهنگی‌ لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی این استان صورت گرفته است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس‌راه این استان به‌منظور تامین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) شدت کنترل بر ناوگان حمل و نقل مسافربری را افزایش داده‌اند.

سرهنگ کهریزی اظهار داشت: تردد اتوبوس‌های درون‌شهری با مسافر در جاده‌های استان مرکزی ممنوع است و انتظار است و ماموران پلیس‌راه این استان با هرگونه تخلف حادثه ساز قاطع برخورد می‌کنند.

وی گفت: حجم تردد در ایام اربعین حسینی (ع) و چند روز پس از آن در جاده‌های استان مرکزی سنگین است و انتظار می‌رود رانندگان با صبر برانند و توجه جدی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

۳۰۰۵/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !