فعالیت جهاددانشگاهی اربیل در راستای رونق گردشگری سلامت


فعالیت جهاددانشگاهی اربیل در راستای رونق گردشگری سلامت

به منظور گسترش همکاری‌های فیمابین و اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه گردشگری سلامت، تفاهم‌نامه همکاری بین جهادانشگاهی استان اردبیل و شرکت آرتا پردیس سلامت شفا منعقد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود، باید اقدامات لازم برای بهره‌مندی از آنها در راستای توسعه گردشگری استان انجام گیرد.‌

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه توسعه حوزه گردشگری، رونق اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: جهاددانشگاهی و شرکت آرتا پردیس سلامت شفا با هدف ارائه خدمات تخصصی، در تمام بخش‌های مرتبط با گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیت‌های استان اردبیل همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری استان با جذب بیمار از داخل کشور و کشورهای همسایه محقق می‌شود، اضافه کرد: ساماندهی مرز بیله‌سوار می‌تواند نقش مهمی در احیای حوزه توریسم سلامت استان داشته باشد که جهاددانشگاهی اردبیل برای استفاده از ظرفیت‌های این حوزه در تلاش است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس این همکاری ظرفیت‌های گردشگری سلامت استان از جمله اطلاعات مراکز درمانی، پزشکان و تعرفه‌های درمان عمومی در سایت www.shafamedtour.com و همچنین اپلیکیشن وابسته به شرکت آرتا پردیس سلامت شفا به مخاطبان معرفی و بیماران به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع داده خواهد شد.

اوچی اردبیلی خاطرنشان کرد: این همکاری، زمینه ساماندهی و نقل و انتقال بیماران در مرز بیله سوار را برای استفاده از پتانسیل‌های بهداشتی و درمانی را فراهم می‌کند.

در این جلسه رئیس هیات مدیره شرکت آرتا پردیس سلامت شفا با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر گردشگران سلامت در سفر خود به استان اردبیل دچار مشکلات زیادی بوده اند، گفت: تیم شفامدتور با طراحی اپلیکیشن سعی کرده با معرفی پزشکان برجسته و مراکز اقامتی مناسب و همچنین سامانه حمل و نقل اختصاصی به گردشگران سلامت، زمینه رفاه هر چه بیشتر ایشان را فراهم نماید.

سعید جعفری با بیان اینکه شفامدتور، یک تسهیل کننده سفرهای پزشکی برای بیماران بین المللی است، اضافه کرد: شفامدتور به عنوان یک رابط بین بیماران و مراکز درمانی با تجربه و مراکز رفاهی و اقامتی در استان اردبیل، بهترین خدمات از جمله خدمات درمانی و پزشکی و طبیعت درمانی را با کمترین قیمت به گردشگران سلامت معرفی می‌کند .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!