خانه جوان کرمانشاه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


 خانه جوان  کرمانشاه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از پیشرفت 85 درصدی خانه جوان کرمانشاه به عنوان بزرگترین خانه جوان کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، صابر رحیمی در نشست هم اندیشی مسئولین سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمانشاه با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که امروز(21 مهر) برگزارشد، از برنامه ریزی‌های انجام گرفته برای راه اندازی چهارخانه جوان در استان خبر داد و گفت: پروژه راه اندازی بزرگترین خانه جوان کشور با اعتبار نزدیک به هشت میلیارد تومان در کرمانشاه درحال انجام است.

وی بابیان اینکه این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: براساس قولی که به وزارتخانه داده‌ایم، این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: همچنین پروژه احداث خانه جوان اسلام آبادغرب نیز هم اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: کلنگ احداث دو پروژه خانه جوان دیگر شهرستان‌های کنگاور و جوانرود در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش و جوانان یا یکی از مسئولین وزارتخانه به زمین زده خواهد شد.

رحیمی یادآورشد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این دو پروژه تامین شده و پیمانکار آن نیز بزودی مشخص خواهد شد.

وی در ادامه بابیان اینکه در دو سال اخیر جهش‌ خوبی در حوزه جوانان استان صورت گرفته، عنوان کرد: زمانی کرمانشاه از نظر تعداد سمن‌های حوزه جوانان جزو استان‌های آخر کشور بود، اما در یکی دو سال اخیر با تسهیلات و مشوق‌هایی که داشتیم تعداد سمن‌ها را در حد قابل قبولی افزایش داده‌ایم، بگونه‌ای که دیگر استان آخر کشور از نظر تعداد سمن‌های این حوزه نیستیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت: همچنین در کنار توجه به حوزه جوانان، در بخش ورزش نیز پیشرفت‌های چشمگیری در کرمانشاه رقم خورده که از جمله آن افزایش قابل توجه اعتبارات عمرانی و جاری است.

وی عنوان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی ورزشی در روستاهای استان به شکلی است که درحال حاضر همه روستاهای بالای هزار نفر استان دارای فضاهای ورزشی هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟