واکنش مانوئل نویر به خراب شدن رابطه اش با تراشتگن


مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان خداحافظی از این تیم بعد از یورو 2020 را رد کرد. نوشته واکنش مانوئل نویر به خراب شدن رابطه اش با تراشتگن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش مانوئل نویر به خراب شدن رابطه اش با تراشتگن

مانوئل نویر و توضیح دوباره در مورد رابطه با تراشتگن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۷
واکنش مانوئل نویر به خراب شدن رابطه اش با تراشتگن

مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان خداحافظی از این تیم بعد از یورو ۲۰۲۰ را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانوئل نویر در دیدار دوستانه ژرمن ها مقابل آرژانتین نیمکت نشین بود و قرار است فردا در بازی آلمان مقابل استونی در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ به میدان برود. مانوئل نویر در شرایط خود، رابطه با مارک آندره تراشتگن و البته احتمال خداحافظی از عرصه ملی در سال آینده صحبت کرده است.

احتمال بازنشستگی از تیم ملی:

“در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد. من در شرایط مناسبی قرار داشته و عملکرد خوبی دارم، بنابراین هیچ دلیلی برای فکر کردن به پایان دادن به دوران حرفه ای من در تیم ملی وجود ندارد.”

عملکرد کای هورتز:

“در چنین سنی، به ندرت بازیکنانی در تیم ملی حضور داشته و چنین عملکردی از خود نشان می دهند کای هورتز از ویژگی های هجومی بسیار خوبی برخوردار بوده و به پیشرفت خود ادامه می دهد. این روند باعث می شود همه ما به آینده خیلی مثبت نگاه کنیم.”

رقابت با مارک آندره تر اشتگن:

“ما مثل همیشه رابطه خوبی داریم. مارک تراشتگن در مقابل آرژانتین خوب بازی کرد. همه چیز، نه تنها در مورد تراشتگن، بلکه با حضور برند لنو و کوین ترپ معطوف به عملکرد تیم ملی آلمان است و ما با به صورت عادی باهم صحبت می کنیم.”

بازی مقابل استونی:

“من ترجیح می دادم در هر دو بازی به میدان بروم و این مشخص است. اما فردا یک بازی مهم پیش رو داریم که باید به سه امتیاز دست یابیم و من آماده هستم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج