انتصاب سؤال‌برانگیز در دفتر رئیس‌جمهور!


انتصاب سؤال‌برانگیز در دفتر رئیس‌جمهور!

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور روز گذشته در حکمی علیرضا معزی را به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

گفتنی است علیرضا معزی که پیش‌ازاین دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، مدیرمسئول روزنامه خبر ورزشی و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول سایت خبر آنلاین بود، به اذعان بسیاری از خبرنگاران و مدیران مطبوعاتی، در مواجهه با رسانه‌ها سابقه خوبی از خود به‌جای نگذاشته و در شکایت کردن از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری ید طولایی دارد. جالب آنکه برخورد تند و افراطی وی با رسانه‌ها به حدی زبانزد است که در میان اصحاب رسانه به ردیف‌سازی در اتهامات خلق‌الساعه شهرت دارد.

اکنون جای سؤال دارد که چگونه می‌شود مدیرمسئول یک سایت غیرحرفه‌ای که شایعه‌پراکنی علیه زوار عراقی امام رضا (ع) و هتاکی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتشار اخبار ضد امنیت ملی را در کارنامه خود دارد و حتی صاحب نظریه منتقدان دولت «سگ» هستند در جایگاه معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور قرار بگیرد!


گفتنی است که بیش از ۶۰۰ فعال رسانه‌ای، ماه گذشته در نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا، به خاطر اقدامات ضد امنیت ملی سایت خبر آنلاین خواستار محاکمه مدیر آن شده بودند. گویا نتیجه شایعه‌پراکنی و شیطنت رسانه‌ای و التهاب‌آفرینی و توهین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتقا جایگاه در دولت روحانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...