کتاب نمونه سوالات و راهنمای جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد


کتاب نمونه سوالات و راهنمای جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش تنها منبع جامع و موثق آزمون استخدامی است که توسط آقای ناصر یعقوب نژاد (کارشناس آموزشی دوره های مهارت آموزی و استخدامی دانشگاه فرهنگیان) گردآوری و تالیف...

کتاب نمونه سوالات و راهنمای جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش تنها منبع جامع و موثق آزمون استخدامی است که توسط آقای ناصر یعقوب نژاد (کارشناس آموزشی دوره های مهارت آموزی و استخدامی دانشگاه فرهنگیان) گردآوری و تالیف گردیده و به تازگی منتشر شده است.

کتاب راهنمای جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش تنها منبع جامع و موثق آزمون استخدامی است که توسط آقای ناصر یعقوب نژاد (کارشناس آموزشی دوره های مهارت آموزی و استخدامی دانشگاه فرهنگیان) تالیف شده است.
در این کتاب، صفر تا صدِ اطلاعات لازم برای استخدام در آموزش و پرورش به داوطلبین ارائه شده و مطالعه آن شما را از هر منبع دیگری بی نیاز می کند. یکی از نقاط قوت برجسته این کتاب، ارائه سوالات عمومی (ویژه همه رشته ها) و نسخه کامل سوالات تخصصی (ویژه رشته های آموزگار ابتدایی و معارف اسلامی) در آزمون های ادوار گذشته، به همراه پاسخ کلیدی است که در هیچ منبع دیگری وجود ندارد. از آنجاکه در آزمون استخدامی، سوالات مشابه آورده می شود، مطالعه این کتاب، به کلیه داوطلبین آزمون استخدامی آموزش و پرورش توصیه شده است.برای مشاهده و تهیه آنلاین این کتب مفید و موثر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

کتاب نمونه سوالات و راهنمای جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج