شهرداری مراغه 67 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد


شهرداری مراغه 67 میلیارد تومان مطالبات معوق دارد

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه با تاکید بر تعیین تکلیف مطالبات شهرداری گفت: این شهرداری 68 میلیارد تومان مطالبه معوق از نهادها و سازمان‌های مختلف شهرستانی دارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی روز دوشنبه در جلسه بررسی مطالبات بین ادارات مراغه افزود: با توجه به بالا بودن میزان مطالبات معوق، شهرداری مراغه هم اکنون برای پرداخت برخی بدهی های خود با مشکل مواجه شده است.

بودجه سال ۹۸ شهرداری مراغه ۸۹ میلیارد تومان است که ۵۷ درصد آن عمرانی و ۴۳ درصد اجرایی است.

احمدی ادامه داد: در این راستا، همراهی و هماهنگی دستگاه ها و نهادهای مختلف شهرستانی می تواند زمینه ساز رفع این مشکل شود.

وی همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی کانال های انتقال آب درون شهری مراغه اضافه کرد: عبور برخی لوله ها و تاسیسات آب، برق و گاز از کانال های انتقال آب شهری، زمینه ساز رسوب گذاری بالا و نیز تحمیل هزینه های سنگین برای شهرداری شده است.

فرماندار مراغه نیز با تاکید بر لزوم تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در شهرستان گفت: در صورت رفع‌ نشدن اختلافات در زمینه مطالبات و بدهی‌های بین ادارات، کمیسیون ماده ۷۷، این موارد را بررسی و تصمیم‌گیری می کند.

حمید شکری بر ضرورت تعیین تکلیف مطالبات بین ادارات تاکید کرد و افزود: وصول مطالبات و بدهی های معوق دستگاه های اجرایی و خدمات رسان مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای این منظور، میزان و نحوه پرداخت بدهی های معوق به ویژه در دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان در نشست های تخصصی بررسی و راهکارهای عملی و موثری در این خصوص انجام شود.

شکری افزود: دستگاه های خدمات رسان نیز تا حد امکان از قطع انشعاب های خدماتی در مراکز خدماتی، آموزشی و دولتی خودداری کنند اما این مراکز نیز باید برای پرداخت بدهی های خود اقدامات و تمهیدات لازم را انجام دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۳۰۷۷/۷۴۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری