مانچینی با ایتالیا تمدید می کند؟


رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که قرارداد روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به طور خودکار و تا جام جهانی 2022 قطر تمدید شده است. نوشته مانچینی با ایتالیا تمدید می کند؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مانچینی با ایتالیا تمدید می کند؟

احتمال بالای تمدید قرارداد مانچینی با ایتالیا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰
مانچینی با ایتالیا تمدید می کند؟

رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که قرارداد روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به طور خودکار و تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمدید شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایتالیا طی چندین ساله گذشته نتوانسته از تاریخ درخشان خود دفاع کند. آن ها حتی طی سال های گذشته در اتفاقی عجیب در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ نیز ناکام ماندند. همین اتفاقات باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا سال گذشته یک سرمربی صاحب نام و با سابقه به نام روبرتو مانچینی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کنند. مانچینی اما طی این مدت حضورش روی نیمکت ایتالیا نتایج بسیار فوق العاده ای کسب کرده است. آن ها اخیرا موفق شدند با شکست یونان و با آمار فوق العاده هفت پیروزی پیاپی به رقابت های یورو ۲۰۲۰ صعود کنند.

این نتایج فوق العاده ایتالیا باعث شده که حالا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا به فکر تمدید قرارداد خود با روبرتو مانچینی بیفتند.

مانچینی با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد، حالا می تواند تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی نیمکت این تیم بنشیند. هرچند که او می تواند و این اختیار را دارد که از این جایگاه نیز کناره گیری کند. با این حال و به گفته رسانه ها او این اطمینان را به مسئولان فوتبال ایتالیا داده است که به قرارداد خود متعهد خواهد بود و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی نیمکت ایتالیا می نشیند.

با توجه به عملکرد فوق العاده مانچینی، قطعا طی ماه های آینده مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت خود را به این مربی ارائه خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا