عکس ؛ شانس به ستاره پرسپولیس رو کرد ؛ بازگشت به ترکیب کالدرون؟!


باوجود غیبت علیرضا بیرانوند در تمرینات و حضور در اردوی تیم ملی، بوژیدار رادوشوویچ همچنان نیمکت نشین خواهد ماند؟ نوشته عکس ؛ شانس به ستاره پرسپولیس رو کرد ؛ بازگشت به ترکیب کالدرون؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ شانس به ستاره پرسپولیس رو کرد ؛ بازگشت به ترکیب کالدرون؟!

رادوشوویچ و شانس دوباره برای بازگشت به دروازه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵
عکس ؛ شانس به ستاره پرسپولیس رو کرد ؛ بازگشت به ترکیب کالدرون؟!

باوجود غیبت علیرضا بیرانوند در تمرینات و حضور در اردوی تیم ملی، بوژیدار رادوشوویچ همچنان نیمکت نشین خواهد ماند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه بان های پرسپولیس در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اند. علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی، با ارائه نمایش های فوق العاده با پیراهن پرسپولیس و تیم ایران نام خود را در فوتبال آسیا و حتی جهان مطرح کرده و حالا به دنبال کسب عنوان بهترین دروازه بان سال آسیا نیز هست. اما گلر دوم سرخپوشان یعنی بوژیدار رادوشوویچ نیز عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته جایگزین مطمئنی برای بیرانوند باشد.

رادوشوویچ این فصل توانست در دو بازی کلین شیت کند و عملکرد خوبی مقابل پارس جنوبی و صنعت نفت داشته باشد. بیرانوند نیز در ۴ دیدار قرمزها فیکس بود و توانسته به عنوان شماره یک سرخپوشان نمایش خوبی را به ثبت رساند. حالا با توجه به حضور بیرانوند در اردوی تیم ملی، گلر دوم سرخ ها امیدوار است تا مورد توجه گابریل کالدرون قرار بگیرد و در مقابل پیکان به میدان برود. دروازه بان شماره ۴۴ پرسپولیس در تمرینات این تیم با انگیزه حضور یافته و تلاش خواهد کرد تا در ترکیب اصلی به میدان برود. فصل پیش او مقابل پیکان نتوانست کلین شیت کند و حالا در صورتی که در بازی ۲۸ مهر به میدان برود، به امید جبران آن مسابقه نیز خواهد بود.

علیرضا بیرانوند این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد و در دیدار برابر کامبوج نیز علیرغم برتری پرگل و یکطرفه ایران توانسته نقش خود را در این پیروزی با سیو دیدنی ضربه پنالتی حریف، به جا بگذارد. او البته همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارد و خود را برای دیدار با بحرین آماده می‌کند. با توجه به زمان بازگشت تیم ملی و زمان کم تا دیدار با پیکان، شاید کالدرون برای استراحت به ستاره تیم خود، از بوژیدار بار دیگر در ترکیب اصلی سود ببرد و باید دید او قادر خواهد بود از این شانس احتمالی استفاده کند یا خیر.

عکس ؛ شانس به ستاره پرسپولیس رو کرد ؛ بازگشت به ترکیب کالدرون؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل