توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو


توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

در شب توقف فرانسه برابر ترکیه، انگلیس حریف خود بلغارستان را گلباران کرد و پرتغال مغلوب اوکراین شد.

به گزارش مشرق، امشب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در سراسر اروپا پیگیری شد و در مهم ترین بازی ها فرانسه در خانه برابر ترکیه متوقف شد، انگلیس شش بار دروازه بلغارستان را باز کرد و پرتغال مقابل اوکراین شکست خورد.

انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه هفت به گل اول دست یابد. مارکوس راشفورد در سمت چپ صاحب فرصت شد و با یک ضربه فوق العاده و تماشایی دروازه بلغارستان را باز کرد.

حملات انگلیس ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۲۰ به گل دوم هم دست یافت. ارسال استرلینگ در دهانه دروازه به راس بارکلی رسید و او با ضربه ای تمام کننده گل دوم را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۳ باز هم راس بارکلی و این بار با ضربه سر، ارسال هری کین را تبدیل به گل سوم تیم ملی انگلیس کرد. در اواخر نیمه اول راشفورد می توانست گل چهارم را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه بلغارستان به بیرون رفت.

اما در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس دقیق هری کین، استرلینگ در مقابل دروازه خالی گل چهارم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری ۰-۴ انگلیس به اتمام برسد.

در همان اوایل نیمه دوم استرلینگ روی ریباند موقعیت راشفورد می توانست گل پنجم را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه ۶۳ و روی پاس راشفورد، هری کین در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد اما لیف ضربه او را مهار کرد.

اما در دقیقه ۶۸ انگلیس به گل پنجم دست یافت. روی پاس هری کین، استرلینگ تک به تک شد و با ضربه ای زمینی دروازه بلغارستان را باز کرد. اما در دقیقه ۸۶ انگلیس توسط هری کین به گل ششم هم دست یافت تا در نهایت انگلیس با شش گل بلغارستان را مغلوب کند. با این پیروزی صدرنشینی مقتدرانه سه شیرها حفظ شد.

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و در همان اوایل مسابقه و در چند صحنه متوالی می توانست به گل برسد اما ضربات گریزمان و ماتوئیدی توسط دروازه بان و مدافعان ترکیه دفع شد.

در دقیقه ۲۷ آنتوان گریزمان با ضربه ای از راه دور دروازه ترکیه را تهدید کرد اما حضور به موقع مدافعان ترکیه مانع باز شدن دروازه شد.

در اواخر نیمه اول گریزمان با حرکتی تماشایی می توانست گل اول فرانسه را به ثمر برساند اما ضربه او با حداقل اختلاف به بیرون رفت تا نیمه نخست علیرغم برتری فرانسه با تساوی بدون گل تمام شود.

فرانسه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی روی نفوذ هرناندز به گل برسد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۵۹ و بر خلاف جریان بازی، این ترکیه بود که در آستانه رسیدن به گل اول بود اما ضربه مرس با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد گریزمان در موقعیتی مشکوک در محوطه متوقف شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

اما در دقیقه ۷۴ فرانسه بالاخره به گل رسید. روی ارسال کرنر از سوی، الیویه ژیرو با یک ضربه سر دقیق موفق شد گل اول فرانسه را به ثمر برساند.

اما ترکیه خیلی سریع به بازی بازگشت و در ۸۱ به گل رسید. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، آیهان با یک ضربه سر دقیق موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۸ ایکونه با یک ضربه محکم دروازه ترکیه را تهدید کرد که سنگربان تیم مهمان واکنش نشان داد تا در نهایت این دیدار با تساوی ۱-۱ به اتمام رسیده و ترکیه صدرنشین گروه باقی بماند.

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

اوکراین بازی را بهتر از پرتغال آغاز کرد و در دقیقه شش به گل اول رسید. روی ارسال کرنر، اوکراین صاحب موقعیت شد و بعد از دفع توپ توسط روی پارتریسیو، یارمچوک روی ریباند موفق به گلزنی شد.

حملات تیم ملی اوکراین ادامه یافت و در اواسط نیمه اول بود که روی ارسال زمینی میکولنکو، این یارمولنکو بود که با ضربه ای دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۰ رونالدو می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه وی توسط پیاتف راهی کرنر شد. در لحظات پایانی نیمه اول این بار سنگربان اوکراین ضربه سر دانیلو را به زیبایی دفع کرد تا در نهایت اوکراین در نیمه اول با برتری ۰-۲ راهی رختکن شود.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم رونالدو فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت اما ضربه او با عکس العمل پیاتف همراه شد.

اما حملات پرتغال ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۷۳ به گل رسید. پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شد که کریستیانو رونالدو با گل کردن آن اختلاف را به یک گل رساند. با این گل ستاره پرتغالی موفق شد گل شماره ۷۰۰ خود را در دوران حرفه ایش به ثمر رسانده و از این حیث رکورددار شود.

لحظاتی بعد رونالدو خودش می توانست گل دوم پرتغال را به ثمر برساند اما پیاتف باز هم مانع وی شد تا در نهایت اوکراین با نتیجه ۱-۲ پرتغال را مغلوب کند. با این برتری اوکراین ۱۹ امتیازی و صدرنشین باقی مانده و پرتغال همچنان ۱۱ امتیازی و در رده دوم قرار دارد.

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

توقف قهرمان جهان در شب رکوردشکنی رونالدو

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟