هادی‌پور عازم مسابقات تکواندو بلغارستان شد


هادی‌پور عازم مسابقات تکواندو بلغارستان شد

رشت - ایرنا - آرمین هادی‌پور تکواندوکار ملی پوش گیلانی عازم مسابقات گرند پری در کشور بلغارستان شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هادی پور به همراه دو ملی پوش دیگر بامداد امروز تهران را به مقصد صوفیه بلغارستان ترک کردند تا در مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری در سال ۲۰۱۹ حضور یابد.

محسن سترگی افزود: مرحله سوم مسابقات تکواندو گرند پری با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر چهار وزن المپیکی از جمعه ۲۶ مهرماه جاری در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت سه روز نیز ادامه می یابد.

وی ادامه داد: براین اساس آرمین هادی‌پور تکواندوکار کار ملی پوش و شایسته استان گیلان در وزن ۵۸- کیلوگرم در این دوره از رقابت‌ها حضور می یابد و امیدواریم که بتواند عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب تا شانس خود را برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ افزایش دهد.

سومین مرحله مسابقات تکواندو گرند پری بلغارستان G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین مبلغ پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد. هادی پور به همراه سایر ملی پوشان تکواندو ایران پس از رقابت‌ های گرندپری بلغارستان ، عازم صربستان می شود تا تیم ملی تمرینات مشترکی را با تیم های صربستان و استرالیا برگزار کند.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می‌توان به کسب مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.

۷۲۸۵ / ۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران