هند دو چرخبال جنگی MI_ 35 به افغانستان کمک کرد


هند دو چرخبال جنگی MI_ 35 به افغانستان کمک کرد

کشور هند دو چرخبال جنگی MI -35 را امروز سه شنبه (23 میزان) به کشور افغانستان کمک نموده است. فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی در صحبت با خامه پرس گفت که کشور هند، دو فروند هلیکوپتر جنگی Mi_ 35 که از کشور بلاروس خریداری شده اند، به افغانستان کمک کرده اند. آقای امان افزود که در مراسم که به این مناسب در میدان هوایی نظامی کابل با حضور...

هند دو چرخبال جنگی MI_ 35 به افغانستان کمک کرد

کشور هند دو چرخبال جنگی MI -35 را امروز سه شنبه (۲۳ میزان) به کشور افغانستان کمک نموده است.

فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی در صحبت با خامه پرس گفت که کشور هند، دو فروند هلیکوپتر جنگی Mi_ 35 که از کشور بلاروس خریداری شده اند، به افغانستان کمک کرده اند.

آقای امان افزود که در مراسم که به این مناسب در میدان هوایی نظامی کابل با حضور سرپرست وزارت دفاع ملی، سفیران هند و بلاروس و تورنجنرال عبدالفهیم رامین پیلوت قومندان قول اردوی هوایی برگزار شد، “وینی کمار” سفیر هند در کابل این هلیکوپترها را به گونه رسمی به اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی سپرده است.

وی گفت که هند پیش از این نیز دو فروند هلیکوپتر Mi-35 دیگر را که از کشور بلاروس خریدار کرده بود به افغانستان کمک کرده است که در مجموع این چهارهلیوکوپتر به ارزش ۲۰ میلیون دالر خریداری شده اند.

اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی از کمک و همکاری های کشورهای هند و پلاروس سپاسگزاری کرده و تاکید کرد که نیروهای هوایی افغان روز به روز قوی تر و مسلکی تر شده روان هستند و کارایی شان در جنگ با تروریست ها بسیار بلند رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟