کشف محموله قرص‌های غیرمجاز در بوکان


کشف محموله قرص‌های غیرمجاز در بوکان

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان محموله‌ی قرص‌های غیرمجاز شامل 78 هزار و 780 عدد قرص چاق‌کننده از یک دستگاه خودرو سواری پراید و کشف و ضبط شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایستگاه شهید رجائی حین کنترل خودروهای عبوری در محور بوکان - سقز به یک دستگاه خودرو سواری پراید که از بوکان به مقصد سقز در تردد بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه قرص‌های قاچاق در بازرسی از این دستگاه خودرو کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش این محموله ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه سواری توقیف و راننده آن دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این رو پلیس بر خود واجب می‌داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

فرمانده انتظامی بوکان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی و در مسیر اتصال استان کردستان به آذربایجان‌غربی واقع شده و هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی در این محور کشف و ضبط می‌شود.

۷۵۱۰/ ۳۰۲۰/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس