برپایی 4 موکب الاتحاد توسط کانون های مساجد خراسان رضوی در کربلا و کاظمین


برپایی 4 موکب الاتحاد توسط کانون های مساجد خراسان رضوی در کربلا و کاظمین

عبداللهی با اشاره به برپایی چهارموکب توسط کانون های مساجد استان خراسان رضوی در کاظمین و کربلا گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در مبادی ورودی شهر مشهد توسط کانون های مساجد موکب های برپا می شود.

«محمدحسین عبداللهی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژه برنامه های کانون های مساجد استان خراسان رضوی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: 4 موکب(دو موکب در کربلا و دو موکب نیز در کاظمین) به همت کانون های مساجد این استان در کشور عراق برپا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی به فعالیت های این مواکب اشاره کرد و گفت: اسکان، خدمات رفاهی،پذیرایی ازیک هزار خواهر و برادر به مدت 17 روز بخشی از فعالیت های این مواکب است، ضمن اینکه در بحث فرهنگی نیز این موکب ها برنامه های فرهنگی و هنری،سخنرانی،اقامه نمازجماعت، مسابقه نقاشی برای کودکان، عزاداری و قرائت قرآن کریم را مورد توجه قرار می دهند.

برپایی 4 موکب الاتحاد توسط کانون های مساجد خراسان رضوی در کربلا و کاظمین

عبداللهی به برنامه هایی که در کانون های مساجد استان خراسان رضوی به مناسبت اربعین حسینی برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: قرائت زیارت اربعین حسینی در 1800 کانون،برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی حماسه حسینی با مدیریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی با اهدای 50 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به قید قرعه به برگزیدگان از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی به برنامه های کانون های مساجد خراسان رضوی در سالروز شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: به مناسبت 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و نیز آخرین روز ماه صفر سالروز شهادت امام رضا(ع)کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی میزبان کاروان های زیارتی به مشهد مقدس خواهند بود و برای کاروان های پیاده نیز برنامه های متعددی برگزار می شود.

وی گفت: کانون های مساجد خراسان رضوی با برپایی موکب در مبادی ورودی مشهد مقدس برنامه عزاداری، سخنرانی و پذیرایی برای زائران امام رضا(ع) در نظر خواهند گرفت.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد