ولنتینو روسی: یاماها دیوانه است اگر کوارتارارو را حفظ نکند


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید که اگر یاماها دیوانه نباشد، باید تمام موانع را کنار زده تا فابیو کوارتارارو را برای سال های فراتر از 2021 حفظ کند. موتورسوار فرانسوی که اولین فصل حضورش را در موتوجی پی تجربه می کند، عملکرد خیره کننده ای را با کسب پنج سکو و چهار پول پوزیشن تا به اینجای فصل داشته است. در مسابقه گذشته در تایلند نیز با مارک...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی می گوید که اگر یاماها دیوانه نباشد، باید تمام موانع را کنار زده تا فابیو کوارتارارو را برای سال های فراتر از 2021 حفظ کند.

موتورسوار فرانسوی که اولین فصل حضورش را در موتوجی پی تجربه می کند، عملکرد خیره کننده ای را با کسب پنج سکو و چهار پول پوزیشن تا به اینجای فصل داشته است. در مسابقه گذشته در تایلند نیز با مارک مارکز، قهرمان فصل 2019 موتوجی پی رقابت تنگاتنگی را داشت و در پیچ های آخر پیروزی را به موتورسوار رپسول هوندا داد. روسی می گوید که این مسئله بسیار برای یاماها مهم بوده تا فابیو را حفظ کند اما بدیهی است که این اتفاق با بازنشستگی او و هم تیمی شدن فابیو با ماوریک وینالس همراه است.

روسی گفت:

انتظار داشتم که او بسیار سریع باشد زیرا او از زمان بچگی اش بسیار سریع بود اما هیچکس انتظار چنین عملکردی را نداشت. بنابراین عملکرد او ویژه بوده و قطعا در سال بعد همه می خواهند که کوارتارارو را بر روی موتور خود بیاورند.

برای 2021 نیز قطعا یاماها کوارتارارو را می خواهد، اگر دیوانه نباشد.

ولنتینو روسی: یاماها دیوانه است اگر کوارتارارو را حفظ نکندولنتینو روسی: یاماها دیوانه است اگر کوارتارارو را حفظ نکند مارک مارکز، فرانکو موربیدلی و فابیو کوارتارارو – اسپانیا 2019

هم تیمی فابیو، فرانکو موربیدلی نیز گفته که او کار خود را به خوبی انجام داده اما کوارتارارو باورنکردنی بوده است. روسی نیز در ادامه افزود:

او بسیار سریع و قوی است و مرتکب اشتباه نمی شود.

سواری او با یاماها عالی است و به نظر من او بسیار در ترمزگیری قوی بوده زیرا به خوبی می تواند موتور را متوقف کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !