اعزام مبلغان البرزی به راهپیمایی اربعین


اعزام مبلغان البرزی به راهپیمایی اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از اعزام مبلغان البرزی به مراسم اربعین حسینی خبرداد و گفت: این مبلغان با حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین اقدامات تبلیغی و فرهنگی را انجام می‌دهند.

اعزام مبلغان البرزی به راهپیمایی اربعین

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعزام 70 مبلغ البرزی به راهپیمایی اربعین خبرداد و اظهار کرد: این مبلغان با حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین اقدامات تبلیغی و فرهنگی را انجام می‌دهند.

وی افزود: این مبلغان علاوه براینکه در طول مسیر پیاده‌روی فعالیت کرده و برنامه‌های تبلیغی دارند در موکب‌ها نیز حاضرشده و درباره موضوعات دینی و فرهنگی صحبت خواهند کرد.

ولایی‌برحق بیان کرد: رفع شبهات دینی، ارائه سخنرانی درباره قیام امام حسین(ع) و امربه‌معروف از دیگر مباحثی است که مبلغان دینی در طول پیاده‌روی اربعین حسینی به آن می‌پردازند.

این مسئول در ادامه به برگزاری دوره آموزشی برای مبلغان اعزامی اشاره کرد و گفت: این دوره با هدف افزایش آشنایی و آگاهی مبلغان با جریان‌سازی و مختصات کشورعراق، زبان عربی و شناخت ظرفیت‌های تبلیغی کشور عراق برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مبلغان اعزامی را دارای صلاحیت‌های لازم تحصیلاتی، تخصصی برای مشاوره و پاسخگویی به شبهات دانست و گفت: یقینا مبلغان اعزامی، ضمن بهره‌مندی از شور و حال معنوی این سفر، به تبیین فلسفه قیام عاشورا، ترویج معارف ناب محمدی و همچنین خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا(ع) در طول مسیر پیاده‌روی می‌پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی