ماجرای خالی شدن شبانه انبار فدراسیون دوومیدانی چیست؟!


انبار فدراسیون دوومیدانی شبانه خالی شد. خبری که خیلی‌ها را متعجب کرد،آن هم درروزهایی که همه منتظر سرپرست فدراسیون دوومیدانی هستند.

صراط:

انبار فدراسیون دوومیدانی شبانه خالی شد. خبری که خیلی‌ها را متعجب کرد،آن هم درروزهایی که همه منتظر سرپرست فدراسیون دوومیدانی هستند.

هرچند قرار بود به گفته محمدرضا داورزنی معاونت توسعه امور ورزش حرفه ای و قهرمانی همان 15 شهریورماه با پایان ریاست چهار ساله مجید کیهانی در دوومیدانی،سرپرست جدید انتخاب شود اما ظاهرا این اتفاق به بعداز رقابتهای جهانی دوحه موکول شد.

مهری رنجبر:با اینکه رقابتهای جهانی تمام شده اما هنوز خبری از سرپرست فدراسیون نیست.اما چند شب پیش ظاهرا انبار فدراسیون خالی شده است!منتقدان مجید کیهانی معتقدند چرا باید انبار شبانه خالی شود و حالا که کم کم قضیه ثبت نام از کاندیداها به راه می افتد،تجهیزات باید بین هیاتها تقسیم شود؟ آنها این مساله را بو دار می دانند. اما مجید کیهانی که این روزها هیچ سمتی در فدراسیون ندارد انگشت اتهام به سویش است می گوید:« ما در ماه خرداد و تیر امسال درخواست هیاتها برای تجهیزات داشتیم و حالا هم فرصت کرده ایم تا آنها را به استانها بدهیم. البته همه تجهیزات در انبار فدراسیون نبوده و بخشی از هزینه را اسپانسر تامین کرد و یکسری تجهیزات از چین وارد کردیم و بخشی هم در انبار فدراسیون بود که به استانها دادیم. »

او خالی شدن انبار فدراسیون را قبول ندارد:« انبار حساب و کتاب دارد .» گفته می شود حتی وزارت ورزش هم پیگیر این ماجرا شده است. اما کیهانی این طور از خودش دفاع می کند:« ظاهرا عکس سایه یک نفر را در انبار منتشر کرده اند که گفته اند من هستم! این عکس کذب محض است و من هم پیگیر این قضیه هستم.» رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی از انتظارش برای معرفی سرپرست می گوید:« دوره ریاست من طبق ابلاغ وزارت روز پازدهم تمام شده و منتظرم تا هر چه زودتر وزارت ورزش سرپرست را معرفی کند اما تا لحظه آخر نمی گذارم کارها روی زمین بماند.»

او با اینکه رئیس نیست و به گفته بعضی ها حق امضا نداشته ،اما مدعی است :« من با موافقت وزیر ورزش با پایان دوره ریاستم در فدراسیون سرپرست بودم ، اگر حق امضا نداشتم در این مدت چطور می توانستم کار کنم؟» رئیس سابق فدراسیون معتقد است از بلاتکلیفی خسته شده :« من از بلاتکلیفی خسته شده ام. دوست ندارم یک روز دیگر در فدراسیون بمانم. سه،چهار ماه پیش علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی به من گفت خودت را برای بدترین دوره کاری آماده کن. یک ماه قبلا از پایان دوره ریاست. بدترین روزهای من از 20 روز پیش شروع شده است.»
مهدی مستجاب بازرس فدراسیون والیبال که مشاور معاون وزیر در امور فدراسیون های ورزشی هم هست با اینکه به گفته خیلی از قضیه خالی شدن انبار فدراسیون دوومیدانی خبر دارد اما ترجیح می دهد حرفی نزند:« من به دلیل مسائلی سکوت کرده ام و این قضیه را پیگیری نمی کنم. هر چند وزارت ورزش این مساله را پیگیر است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر