به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دوره آموزشی گویندگی و اجرا با محوریت فن بیان و سخنوری، به تدریس احسان اسلامی، مجری رسانه و دوبلر از ابتدای آبان ماه سال جاری در مرکز نوآوری شهری مشهد آغاز می‌شود.

احسان اسلامی در خصوص این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی طی 10 جلسه دو ساعته در محل مرکز نوآوری شهری مشهد برگزار می‌شود که 8 جلسه آن به صورت کارگاهی و 2 جلسه در استدیو گویندگی خواهد بود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با محوریت فن بیان و سخنوری برپا می‌شود و مبانی گویندگی و اجرا نیز در آن دیده شده است، همچنین حضور شرکت کنندگان در استدیو، تجربه واقعی گویندگی را به آن ها خواهد داد.

مدرس دوره گویندگی و اجرا تصریح کرد: در این دوره ضمن اصلاح حرکات دست و بدن در حین اجرا، ایرادات بیانی گرفته و فن بیان آموزش داده می‌شود، همچنین بر روی تقویت اعتماد به نفس در اجرا و بداهه گویی کار خواهد شد.

اسلامی اضافه کرد: از سر فصل های این دوره می‌توان به مدیریت برنامه و مجری گری، فن بیان و مهارت بداهه گویی، اشکال زدایی از گفتار، احساس در خوانش و نویسندگی برای اجرا اشاره کرد.

گفتنی است؛ این کارگاه، از ابتدای آبان ماه روز های یکشنبه و چهارشنبه در محل مرکز نوآوری شهری برگزار می‌شود و علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌‎توانند با شماره همراه 09055762166 تماس حاصل کرده یا به آدرس https://www.instagram.com/ehsaneslamiii/ مراجعه کنند.