22 درصد واحدهای نمونه ملی استاندارد کشور از آذربایجان‌شرقی است


22 درصد واحدهای نمونه ملی استاندارد کشور از آذربایجان‌شرقی است

تبریز - ایرنا - مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی گفت: در ارزیابی سال جاری سازمان ملی استاندارد 22 درصد از واحدهای نمونه تولیدی و صنعتی ملی کشور از آذربایجان شرقی است.

ساسان فرشی حق رو، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال ۴ واحد تولیدی و صنعتی شامل «شونیز»، «قوطی تبریز»، «کلر پارس» و «بشارت» از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در بین ۱۸ واحد نمونه کشوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب واحد نمونه ملی ۸ واحد تولیدی و صنعتی از این استان به سازمان ملی استاندارد معرفی شده بود، اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی برای قرار گرفتن در بین واحدهای نمونه ملی باید حداقل ۷۰ امتیاز را کسب کنند و در هیچ یک از محصولات تولیدی خود امتیاز منفی نداشته باشند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه واحدهای منتخب به عنوان نمونه ملی باید تمامی ویژگی ها و شاخص های مربوط به سازمان ملی استاندارد را رعایت کنند، گفت: برگزاری آموزش های دوره ای برای مدیران کیفی، تدوین استانداردهای ملی، مطابقت محصولات با استاندارد ملی، اختراع نمونه و تولید محصولات جدید و جلب رضایتمندی مردم از جمله شاخص های انتخاب واحدها به عنوان نمونه ملی است.

فرشی حق رو، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای تولید داخلی باکیفیت، ادامه داد: انتخاب این تعداد واحد نمونه ملی از آذربایجان شرقی نشانگر سطح بالای محصولات تولیدی استان و پیگیری مستمر کارشناسان این اداره کل برای نظارت بر محصولات واحدهای تولیدی است.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟