تعبیر خواب بادمجان: 18 تعبیر و معنی دیدن بادمجان در خواب


... نوشته تعبیر خواب بادمجان: 18 تعبیر و معنی دیدن بادمجان در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

دیدن یا خوردن بادمجان در خواب نشانگر رضایت از وضعیتی است که در حال حاضر در آن قرار دارید. ممکن است از فراوانی یا باروری حکایت داشته باشد. به خاطر فراوانی که در این خواب تعبیر می‌شود، احتمال دارد از سوی دیگران مورد حسادت و احساسات خشن قرار بگیرید؛ کسانی که معتقدید شایستگی سهیم شدن در خوش اقبالی شما را ندارد. در ادامه نکات مفصلی درباره تعبیر خواب بادمجان ارائه می‌شود.

تعبیر خواب بادمجان: 18 تعبیر و معنی دیدن بادمجان در خواب

تعبیر خواب بادمجان

۱. خواب خریدن بادمجان

خریدن بادمجان در خواب نشان دهنده‌ی آن است که در زمینه‌ی مالی موفقیت‌هایی از خود نشان خواهید داد. شما اینکه مردم به بخت خوش‌تان حسادت در دستیابی به ثروت حسادت کنند دوست دارید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب چاه: ۱۵ تعبیر مختلف دیدن چاه در خواب

۲. خواب پرورش بادمجان

پرورش بادمجان به نحوی پیش بینی کننده‌ی آن است که رویاهای‌تان به حقیقت خواهد پیوست. به ویژه، اینکه کسی به شما هدایای خاصی پیشکش می‌کند که مطالبق آرزوهای‌تان بوده است، و بعد از دریافت چنین پاداش خوبی شگفت زده خواهید شد.

۳. خواب پختن بادمجان

خواب پختن بادمجان نشانه‌ی آن است که اقداماتی هدفمند انجام می‌دهید و برای به سرانجام رساندن کارهای‌تان از جان و دل مایه می‌گذارید. این خواب نشان دهنده‌ی آن است که نهایتا از آنچه در زندگی‌ خواهید داشت احساس رضایتمندی می‌کنید.

۴. خواب بریدن و خرد کردن بادمجان

اینکه در خواب ببینید بادمجان خرد می‌کنید و آن را به قطعات ریز می‌برید، نشان‌دهنده‌ی آن است که کارهای خانه‌ای سرتان خواهد ریخت که غیر منتظره، پر زحمت و ناخوشایند هستند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب چاله: ۸ تعبیر دیدن چاله و گودال در خواب

۵. خواب بادمجان یخ زده

دیدن بادمجان یخ زده در خواب، نشان دهنده‌ی آن است که از دوره‌ی کوتاه کمبود پول رنج خواهید برد. با وجود این، متوجه خواهید شد که جای دیگری پول پس انداز کرده‌اید. شاید سرمایه‌ گذاری مرده‌ای دوباره برگردد و جان تازه‌ای به تجارت پرسود تان ببخشد.

۶. خواب برداشت بادمجان

اگر در خواب ببینید بادمجان برداشت می‌کنید، حاکی از آن است که ثروت و سود خوبی از کسب و کار نصیب‌تان می‌شود. این امر حس بی‌نظیری از رضایتمندی بابت سود بردن از کارتان به شما می‌بخشد.

۷. خواب خوردن بادمجان

خوردن بادمجان در خواب نشان دهنده‌ی آن است که از زندگی‌تان احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. شما سبک زندگی مرفهی را پیش می‌گیرید؛ راهی که روش زندگی‌تان را تعیین می‌کند. با وجود این، مراقب دور شدن از چرخه‌ی اجتماعی کنونی‌تان باشید چون ممکن است زندگی مرفه مالی که روز به روز در حال افزایش است شما را مغرور و از نزدیکان‌تان دور کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دعا کردن: ۹ تعبیر دیدن دعا کردن در خواب

۸. خواب دریافت بادمجان به عنوان هدیه

خواب دریافت بادمجان به عنوان هدیه، نشان می‌دهد کسی که می‌شناسیدش یا خودتان باردار خواهید شد.

۹. خواب بادمجان گندیده

دیدن بادمجان گندیده در خواب نشانه‌ی آن است که از زندگی عاطفی و صمیمانه‌ی خود رضایت دارید. ممکن است به خاطر جدایی از عزیزان‌تان در رنج و عذاب باشید که نهایتا شاید منجر به قطع رابطه شود.

۱۰. خواب فروختن بادمجان

فروش بادمجان در خواب نشان می‌دهد که با اقوام دورتان دیدار می‌کنید، و آن‌ها ممکن است به خاطر سبک زندگی مرفه و ثروتمندی که دارید مدت زیادی با شما بمانند. این خواب پیش بینی می‌کند که ورود آن‌ها مقدار قابل توجهی از رضایتمندی شما را در زندگی از بین ببرد.

۱۱. خواب سالاد بادمجان

دیدن سالاد بادمجان در خواب بازتاب آنچیزی است که بابتش به کمک عزیزان‌تان نیاز دارید. با کمک آن‌ها، به رضایتمندی بیشتری دست می‌یابید و زندگی پرباری سرشار از افکار و انرژی مثبت خواهید داشت.

مطلب مرتب: تعبیر خواب قرآن: ۲۴ تعبیر دیدن قرآن در خواب

۱۲. خواب یک عدد بادمجان

اگر خواب یک عدد بادمجان را چه روی بوته چه روی میز آشپزخانه ببینید، نماد رویدادهای مهم زندگی است مثل پی بردن به هدفی مهم. هدفی که آن‌قدر بر زندگی‌تان تاثیر گذار است که تمام زمان و انرژی‌تان را صرف انجام آن‌ خواهید کرد.

۱۳. خواب چند عدد بادمجان

اگر خواب چند عدد بادمجان ببینید، تصویرگر حیرت و شک و تردید تان در انتخاب اولویت‌های زندگی است. این خواب نشان می‌دهد شما از آنچه برای‌تان بهترین مورد به حساب می‌آید بی خبر هستید و بر این واقعیت تاکید می‌کند که به دردسر افتاده‌اید و ناشاد هستید چون قادر نیستید به نحو درستی اولویت‌های‌تان را در زندگی مشخص کنید.

۱۴. خواب بادمجان کال

اگر خواب ببینید بادمجان کال جمع می‌کنید، می تواند نماد رابطه‌ی فعلی‌تان باشد. رابطه‌ای که به بلوغ نرسیده است و فقط برای‌تان دلشکستگی و ناکامی به همراه خواهد آورد چون احتمال به هم زدن رابطه با این آدم وجود دارد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب لباس سفید: ۱۱ تعبیر دیدن پیراهن سفید زنانه در خواب

۱۵. خواب بادمجان بیش از حد رسیده

اگر خواب ببینید بادمجان‌های نرم و خیلی رسیده جمع می‌کنید، نماد آن است که رابطه‌تان با معشوق کنونی به بن بست رسیده است. یعنی هر دو شما علایق‌تان از هم سوا شده است و زمان آن رسیده که هر یک مسیر خودش را برود.

۱۶. خواب آب دادن بادمجان

اگر خواب ببینید در باغچه یا مزرعه‌ای به بادمجان آب می‌دهید، یعنی قرار است تغییر عمده‌ای در زندگی‌تان رخ بدهد. قرار است اتفاقی هیجان انگیز و ماجراجویانه رخ بدهد. همچنین می‌تواند به معنی زمانی باشد که با یکی از عزیزان می‌گذرانید که شعف و شادمانی بسیاری برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

۱۷. خواب رشد کردن اندازه‌ی بادمجان

اگر در خواب ببینید مقابل چشم‌های‌تان بادمجان رشد و اندازه‌اش تغییر می‌کند، یعنی قرار است شاهد معجزه یا رویدادی خارق العاده باشید که باعث شگفتی‌تان می‌شود. چیزی که ممکن است تاثیری عمیف بر زندگی‌تان داشته باشد و همین طور تصمیم‌هایی را که در آینده می‌گیرید تحت‌الشعاع قرار بدهد.

۱۸. خواب بادمجان باریدن از آسمان

خوابی که در آن ببینید به آسمان خیره شده‌اید نماد شیوه‌ی ادراک شما از مسائل در عالم بیداری است. مفهوم باریدن بادمجان از آسمان هم می‌تواند دلالت گر فرصتی باشد که در زندگی سر مسیرتان قرار خواهد گرفت. اما، انداختن بادمجان دلالت‌های منفی مشخصی دارد. حاکی از عدم توانایی بهبود وضعیت پیشرفت‌تان در زندگی است حتی به رغم اینکه شانس‌های فراوانی مکررا به شما روی می‌کند. شاید بهتر است بر روی بهبود توانایی تشخیص درست و غلط در خودتان کار کنید و آن را تمرین نمایید. سعی کنید ذهن بازتری داشته باشید و با تمرکز بر جنبه‌ های مثبت و خوب زندگی‌تان از افتادن به دام اندوه و افسردگی جلوگیری کنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – کامروا ابراهیمی

منبع: dream-meaning

تعبیر خواب بادمجان: ۱۸ تعبیر و معنی دیدن بادمجان در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری