بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟


مطلب بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ در دنیای فیلم و سریال هر محصولی یک رده سنی خاص خود را دارد، اما انیمه های سینمایی از این قانون جدا هستند. در این نوشتار بهترین انیمه های 2019 را معرفی...

در دنیای فیلم و سریال هر محصولی یک رده سنی خاص خود را دارد، اما انیمه های سینمایی از این قانون جدا هستند. در این نوشتار بهترین انیمه های 2019 را معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

در بهترین زمان ممکن برای نشان دادن خود به عنوان یک طرفدار انیمه هستیم. انیمه ها که زمانی جزء محصولات فرهنگی صادراتی ژاپن بودند، هم اکنون یک صنعت مولتی میلیارد دلاری هستند که یک رویداد جهانی را رقم زده‌اند، به نحوی که تاثیر و وسعت آن تقریبا در همه جنبه‌های صنعت انیمیشن سازی معاصر حس می‌شود. به دلیل محصولات زیادی که امروزه در اختیار بینندگان قرار دارد – صرف نظر از حجمی چند دهه‌ای از برنامه‌های انیمیشنی و انیمه‌ های گوناگون که توسط سرویس‌های نتفلیکس، هولو و کرانچی رول پخش می‌شوند – دنبال کردن همه محصولات جدیدی که در یک سال عرضه می‌شوند، هرگز تا این حد پیچیده و دشوار نبوده است.

در سال جاری شاهد عرضه انیمه های بسیار زیادی، از نسخه‌های جدید برنامه‌های محبوب معاصر و فرهنگی کلاسیکی مانند بوگی پاپ و دیگران و دورورو گرفته تا فصل‌های جدید برنامه‌های پرطرفداری مانند موب سایکو 100 و مرد تک مشتی و حتی محصولات جالبتر جدیدی مانند انیمه سریالی تحت نظارت شینیچیرو واتانابه (کارگردان انیمه کلاسیک بی رقیب کابوی بیباپ) خواهیم بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای مطلع شدن درباره بهترین انیمه های 2019، این لیست جامع تکراتو را بخوانید.

بهترین انیمه های 2019

17. فصل دوم مرد تک مشتی (One-Punch Man)

تاریخ انتشار: 20 فروردین 98

کارگردان: چیکارا ساکورای

استودیوی تولید کننده: جی. سی. استاف

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

حماسه کمیک – قهرمانانه سیتاما، شخصی که خود را محض سرگرمی قهرمان خوانده و می‌تواند به واسطه قدرت ماورایی خود با یک مشت هر دشمنی را شکست دهد، در میان طرفداران انیمه های سینمایی و سریالی به خاطر محتوای انیمیشنی منحصر بفردش، صحنه‌های مبارزه مهیج و خاصیت طنز خشک و بی روحش به یک محصول بسیار محبوب و همچنین به یکی از بهترین انیمه های 2019 تبدیل شد.

از سال 2015 که فصل اول این انیمه سریالی مجوز پخش گرفت و توانست توجه همه بینندگان را به خودش جلب کند، همه ساکنین دنیای انیمه برای انتشار فصل دوم این محصول لحظه شماری می‌کردند، و حال پس از گذشت چهار سال انتظار شاهد انتشار سری جدید این اثر هنری هستیم. طرفدارن و منتقدان فصل اول مرد تک مشتی کنجکاو بودند که چگونه تغییر دست اندرکاران و استودیوی تولید از مدهاوس که امسال بوگی پاپ و دیگران را تولید می‌کند، به جی. سی. استاف روی کیفیت کلی فصل دوم سریال مرد تک مشتی تاثیر می‌گذارد. بدون شک غیبت شینگو ناتسومه کارگردان و انیمیتورهای بااستعدادی مانند سجون کیم و یوتاکا ناکامورای افسانه‌ای در سری جدید مرد تک مشتی حس می‌شود، ولی علی رغم آسیب دیدن تولید و محدودیت‌های سری جدید این انیمه جی. سی. استاف باز هم توانسته است محصول خوبی را ارائه کند. در هر حال عرضه قسمت‌های جدید مرد تک مشتی باز هم یک خبر شگفت انگیز است و اگر طرفدار این محصول هستید بدون شک ارزش این را دارد که فصل جدید را هم تماشا کنید و غرق در صحنه‌های زیبای آن شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2019

16. کارمندان مخفی نصف شب (Midnight Occult Civil Servants)

تاریخ انتشار: 18 فروردین 98

کارگردان: تتسویا واتانابه

استودیوی تولید کننده: لیدن فیلمز

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

میاکو آراتا یک کارمند جوان است که تازه به یک دپارتمان ظاهرا مخفی شرکت نگهبانی شینجوکو منتقل شده است. آراتای از همه جا بی خبر که فکر می‌کند یک شغل عادی پشت میز نشینی دارد، خیلی زود متوجه می‌شود که مسئولیت‌های شغلی جدیدش برخلاف انتظاراتش هستند. او و همکارانش ساکاکی کیوچی و هیمزوکا سئو که در بخش روابط اجتماعی شبانه مشغول به کار شده‌اند، باید به عنوان رابط‌های دنیای انسان‌ها و دنیای پریان کار کنند.

انیمه کارمندان مخفی نصف شب با بازیگران و عوامل محبوب، نمایشنامه لحظه به لحظه جذاب و پیش درآمدی رازآلود که با افشاء سازی‌ها و پیچ و تاب‌هایی غافلگیرکننده تکمیل شده است، انیمه‌ای سرگرم کننده از تلاقی فانتزی شهری با محیط کار است که ارزش تماشا کردن را دارد.

15. میکس: داستان میسی (MIX: Meisei Story)

تاریخ انتشار: 17 فروردین 98

کارگردان: اوداهیرو واتانابه

استودیوی تولید کننده: او ال ام

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

این محصول که در ساخت آن از انیمه ورزشی بیسبالی 2012 میتسورو آداچی اقتباس شده است، روی سفر دو برادر ناتنی با نام‌های توما (تو) و سوئیچیرو (سو) تاچیبانا تمرکز دارد که تصمیم گرفته‌اند تیم بیسبال دبیرستان خود را در مسابقات ملی بیسبال کوشین به مقام قهرمانی برسانند. میکس با بازیگران و عوامل دوستداشتنی، انیمیشن زیبا و به کارگیری مبتکرانه داستان‌های خنده دار در میان محصولات معاصر همرده خود می‌درخشد. عزم راسخ تو و سو برای هموار کردن راهشان به سمت پیروزی مانند داستان انیمه پوکمون مشتاقانه و الهام بخش است، که البته این برتری با توجه به این که نویسندگی اصلی این محصول و قسمت‌های قبلی انیمه پوکمون را آتسوهیرو تومیئوکا برعهده داشته است، چندان غافلگیر کننده نیست. اگر به دنبال تماشای یک انیمه ورزشی الهام بخش و منحصر بفرد جهانی هستید، انیمه میکس: داستان میسی گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

14. شیطان کش: کیمتسو نو یایبا (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba)

تاریخ انتشار: 20 فروردین 98

کارگردان: هارو سوتوزاکی

استودیوی تولید کننده: یوفوتوبل

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یایبا با اقتباس از انیمه سیاه و سفید پرش ژانر شونن کویوهارو گوتوگه داستان تانجیرو کامادو، یک تاجر ذغال چوب جوان، را دنبال می‌کند که در مسیر پیدا کردن قاتل وحشتناک خانواده‌اش و انتقام گرفتن از او و همچنین پیدا کردن درمانی برای نجات خواهر جوانش نزوکو که از حمله انجام شده به خانواده‌اش جان سالم به در برده و به یک نیمه شیطان وحشی متنفر از نور خورشید تغییر کرده، به یک شیطان کش تبدیل شده است.

یوفوتوبل احتمالا به خاطر فرانشیز سرنوشت (یک فانتزی سیاه بیزانتینی که به خاطر صحنه‌های مبارزه منحصر بفردش مشهور است) شهرت دارد. خوشبختانه کیفیت‌های موجود در این انیمه به شیطان کش: کیمتسو نو یایبا هم منتقل شده است. این انیمه شاید ظرافت موضوعی یا تند و تیزی دورورو را نداشته باشد، اما یک انیمه ماجراجویانه منحصر بفرد در ژانر شونن است و بدون شک توجه طرفداران ناروتو یا بلک کاور را به خود جلب می‌کند. انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یایبا به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2019 در زمینه مبارزه فانتزی با شمشیر خود را نشان می‌دهد.

13. کاگویا ساما: عشق جنگه (Kaguya-sama: Love is War)

تاریخ انتشار: 22 دی 97

کارگردان: مامورو هاتاکیاما

استودیوی تولید کننده: ای – 1 پیکچرز

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

در رقابت عشق، کسی که اول عاشق می‌شود – یا به گفته بچه‌های امروزی “احساساتی را به خود می‌گیرد” – بازنده است؛ یا حداقل این اصلی است که در انیمه کاگویا ساما: عشق جنگه استودیوی ای – 1 پیکچرز شاهد آن هستیم. این انیمه داستان شخصیت‌هایی به نام میوکی شیروگانه و کاگویا شینومیا، دو دانش آموز بااستعداد، را دنبال می‌کند که به آکادمی چارچین رفته‌اند، شخصی که مخفیانه احساسات افراد را به یکدیگر پیوند می‌زند.

تا اینجای داستان که خسته کننده به نظر می‌رسد، اما یک چرخش وجود دارد؛ به دلیل ترکیب بی طالع هشیاری کلاسی ایجاد شده، خامی احساسی، و غرور سمی دوران نوجوانی نه میوکی شیروگانه و نه کاگویا شینومیا احساساتشان را نسبت به یکدیگر قبول نمی‌کنند. آن‌ها به جای این که به نحوی سالم احساساتشان را پردازش کنند و مانند افراد بالغ درباره مسائل موجود حرف بزنند، مجموعه‌ای تنظیم شده از موقعیت‌های عمومی را ایجاد می‌کنند تا یکدیگر را مجبور کنند که شخص مقابل ابتدا درباره احساساتش اعتراف کند و به این نحو طرف دوم چهره خود را حفظ کند. نتیجه این روال یک کمدی رمانتیک قرار گرفته تحت تاثیر شدت یک هیجان روانشناختی است که ترکیبی برابر از خنده و خشم را در خود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2018

12. سبد میوه‌ها (Fruits Basket)

تاریخ انتشار: 17 فروردین 98

کارگردان: یوشیهیده ایباتا

استودیوی تولید کننده: تی ام اس / 8 پن

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

انیمه سبد میوه‌های ناتسوکی تاکایا به دلیل زیبایی نحوه روایت داستان بخشی از زندگی عادی، شخصیت‌های همدل، دینامیک‌های رابطه‌ای مجذوب کننده، و شوخ طبعی ناهماهنگ مشتاقانه‌اش همیشه محصول مورد علاقه طرفداران شوجو مانگا بوده است. سری جدید این انیمه که توسط استودیوی تی ام اس و تحت کارگردانی یوشیهیده ایباتا تولید شده یک داستان عاشقانه و باریک بینانه است که به واسطه روایت کل داستان این کتاب سیاه و سفید خود را برجسته نشان می‌دهد.

سبد میوه‌ها داستان شخصیتی به نام تورو هوندا، یک دانش آموز دبیرستانی خوش بین و سخت کوش، را دنبال می‌کند که توسط خانواده سوما به کار گرفته شده است، خانواده‌ای که هر یک از اعضای آن روح تجلی پیدا کرده یکی از حیوانات دایره البروج چینی را دار خود دارد. تورو هوندا به عنوان عضو وکیل خانواده سوما رشد و بین تکالیف دبیرستان و وظایف جدیدش تعادل ایجاد می‌کند و در همین جریان حین این که سهوا روند رشد هر یک از اعضای خانواده را تسهیل می‌کند، باعث ایجاد پیوندهایی می‌شود که بین روابط خانوادگی و عاشقانه تغییر مکان می‌دهند. انیمه سبد میوه‌ها یک کمدی رمانتیک آرام با تعداد مناسبی پیچیدگی است که علاوه بر جلب رضایت طرفداران دیرینه خود، به راحتی توجه افراد جدید علاقمند به صنعت انیمه سازی را نیز به خود جلب می‌کند.

11. بوگی پاپ و دیگران (Boogiepop and Others)

تاریخ انتشار: 14 دی 97

کارگردان: شینگو ناتسومه

استودیوی تولید کننده: مد هاوس

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

بوگی پاپ و دیگران به عنوان جدیدترین انیمه‌ای که با الهام گیری از رمان‌های سبک تاثیرگذار کوهی کادونو ساخته شده و همچنین به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2019، داستانی است درباره بوگی پاپ، یک دانش آموز دبیرستانی چند شخصیتی باهوش با نام توکا میاشیتا، که در لحظه‌های یک بحران کشنده در مبارزه علیه کادری از موجودات ماوراطبیعی مرتبط به سازمانی به نام تاوا بدن خودش را تسخیر کرده است. بوگی پاپ و دیگران را می‌توانیم به بهترین نحو در قالب یک داستان هیجان انگیز اسرارآمیز ماوراطبیعی توصیف کنیم که با سکانس‌هایی ترسناک و اکشن، و تعلیقی از دورنماهای درخشان کلان شهری ترکیب شده است.

اگر از طرفداران دیرینه داستان‌های بوگی پاپ هستید، این مجموعه را به عنوان اقتباسی نه از اولین داستان کادونو، بلکه از چند مجموعه دیگر او نظیر بوگی پاپ در سپیده دم، بازگشت بوگی پاپ: بوگی پاپ علیه خیال پرداز، بوگی پاپ اوردرایو: پادشاه اغتشاش، حتما باید تماشا کنید. بوگی پاپ و دیگران همچنین نقطه شروع بسیار خوبی است برای افرادی که به تازگی می‌خواهند با این فرانشیز آشنا شوند. اگر توضیحات فوق نمی‌تواند شما را به تماشای این انیمه زیبا قانع کنند، بد نیست بدانید که بوگی پاپ و دیگران توسط کارگردان و تیم انیمیشن سازی سری 2015 انیمیشن بسیار موفق و محبوب مرد تک مشتی ساخته شده است.

10. ریلاکوما و کائورو (Rilakkuma and Kaoru)

تاریخ انتشار: 17 فروردین 98

کارگردان: نوبویوکی تاکیوچی و کونیهیکو ایکوهارا

استودیوی تولید کننده: ماپا و لاپین ترک

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

ریلاکوما و کائورو داستان شخصیتی به نام کائورو، یک کارمند حدودا 20 ساله، را در نحوه مدیریت چالش‌های کار، زندگی شخصی، انتظارات خانواده و دوستان، تجربه مبهم ولی ملموس افسردگی و خستگی همراه با بزرگسالی یک جوان را دنبال می‌کند که در کنار همه این معضلات از دو خرس انسان نما هم سن خودش با نام‌های ریلاکوما و کوریلاکوما و پرنده خانگیش با نام کیروییتویی هم مراقبت می‌کند. ریلاکوما و کائورو به خاطر این که یکی از جدیدترین و برجسته‌ترین انیمه های نوع استاپ موشن است، شهرت دارد؛ تکنیکی که اغلب در صنعت انیمه سازی به حاشیه رانده می‌شود، ولی گویایی و تاثیرگذاری آن کم نیست.

نویسندگی و کیفیت انیمیشن انیمه کمدی ریلاکوما و کائورو بسیار خوب است، که البته جای تعجبی ندارد زیرا نویسندگی این انیمه بر عهده نائوکو اوگیگامی (کارگردان و نویسنده طنزپرداز مشهور ژاپنی) و انیمیشن سازی آن بر عهده کاتسوشی بودا و شیگرو اوکادا (از حرفه‌ای‌های تکنیک استاپ موشن) بوده است. ریلاکوما و کائورو اساسا به سری 2018 آگرتسوکو نتفیلیکس شباهت دارد، به این نحو که ویژگی‌های خوب یک برند تجاری را در قلب یک کاوش تاثیرگذار و صادقانه تنهایی ذاتی یک شخصیت جوان و ارزش روابط دوستانه پایدار و اصیل متمرکز کرده است. به همین دلیل است که ریلاکوما و کائورو یکی از بهترین انیمه های 2019 محسوب می‌شود.

9. فصل دوم آگرتسوکو (Aggretsuko)

تاریخ انتشار: 24 خرداد 98

کارگردان: رارچو

استودیوی تولید کننده: فن وورکس

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

آگرتسوکو به عنوان محصول رارچو تهیه کننده و استودیوی فن وورکس بعد از این که اوایل سال گذشته در شبکه نتفیلیکس مجوز پخش گرفت، به شدت محبوب شد، تا این حد که رارچو و فن وورکس امسال سری جدید این محصول را با سورپرایزها و پیچیدگی‌هایی جالب بیشتری نسبت به عناصر سری اول این انیمه ارائه کردند. زمانی که برای آخرین بار رتسوکو، پاندای قرمز باجرات فولادی آواز خوانمان، را ترک کردیم، به نظر می‌رسید که او در نقطه بسیار خوبی از زندگی کاری و زندگی واقعیش قرار دارد. بدون شک شغل او به عنوان یک متصدی حسابداری هنوز هم نامطلوب است و زندگی عاشقانه رتسوکو یک کمبود را ایجاد می‌کند، ولی این پاندای قرمز از چالش‌های سری اول این انیمه درقالب یک شخصیت جوان قوی و باهوشتر با اعتماد به نفس بیشتر سربلند بیرون آمده است و حال می‌خواهد ارزش خودش را نشان دهد، حرف‌هایش را بزند و براساس نیازها و تمایلات خودش رفتار کند.

رتسوکو در فصل جدید انیمه آگرتسوکو با چالش‌هایی جدید از طرف شخصیتی به نام آنای (یک پزشک کارآموز فوق حساس مهاجم) و مادر خودش که ازش می‌خواهد شریکی را برای زندگی خود پیدا کند، روبرو می‌شود. فصل دوم آگرتسوکو به عنوان ادامه بسیار جالب فصل اول این محصول یکی از بهترین انیمه های جهان است؛ تماشای این ایمه زیبا را به شما توصیه می‌کنیم.

8. حماسه وینلند (Vinland Saga)

تاریخ انتشار: 16 تیر 98

کارگردان: شوهی یابوتا

استودیوی تولید کننده: ویت

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

حماسه وینلند در قالب اقتباسی از مجموعه داستان‌های تاریخی سیاه و سفید محبوب ماکوتو یوکیمورا سفر تورفین کارلسفینی، یک مکتشف ایسلندی افسانه‌ای، را در نبرد خطرناک گرفتن انتقام مرگ پدرش نقل می‌کند. داستان این انیمه از سال 1002 بعد از میلاد سیر بچگی تا بزرگسالی تورفین را نقل می‌کند که از یک پسر خوش قلب به یک جنگجوی بی رحم تبدیل می‌شود و در نهایت به همراه شخصیتی به نام لیف اریکسون خانه‌اش را برای اشغال آمریکای شمالی ترک می‌کند.

حماسه وینلند با عناصری گرفته شده از زندگی واقعی یک ترسیم داستانی عمیق و مجذوب کننده درباره بخش جالب و در عین حال بحث نشده تاریخچه اروپایی وایکینگ‌ها است. پشت این انیمیشن هیجان انگیز و اکشن یک تم تاثیرگذار بشردوستانه درباره مخالفت با خشم و طرفداری از نجابت فراانسانی است که در آن پدر تورفین با مرگش این درس را به پسرش می‌دهد که انسان در یک نبرد بسیار سخت است، در حالی که هیچ دشمنی ندارد. حماسه وینلند هنوز در اوایل راهش است، ولی به عنوان یکی از محبوبترین انیمه های سینمایی جهان شناخته می‌شود.

7. نیروی آتش (Fire Force)

تاریخ انتشار: 14 تیر 98

کارگردان: یوکی ییز

استودیوی تولید کننده: دیوید پروداکشن

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

در این انیمه برتر جهانی نسل انسان توسط یک آتش سوزی خود به خود واگیردار محاصره شده و انسان‌های مهربان در حال تبدیل شدن به موجوداتی ماوراطبیعی غول مانند هستند که به آن‌ها دیو گفته می‌‌شود.

شینرا کوساکابه شخصیت اصلی این انیمه زیبا توانایی کنترل آتش را دارد و به عنوان عضوی از نیروهای ویژه باید با دیوها مبارزه کند و توکیو را از شر تهدید آن‌ها حفظ نماید. نیروی آتش با ستاره‌هایی مانند هیدیوکی موریوکا، هیرویوکی اوکاجی، ریکی ماتسورا و کازوهیرا میوا و جلوه‌های بصری منحصر بفردش به یکی از برترین انیمه های سینمایی جهان تبدیل شده است. این انیمه منحصر بفرد به لطف طرح‌های پیش زمانی جالب و صحنه‌های مبارزه هیجان انگیزش به عنوان بهترین انیمه اکشن 2019 لقب گرفته است.

6. دورورو (Dororo)

تاریخ انتشار: 17 دی 97

کارگردان: کازوهیرو فوروهاشی

استودیوی تولید کننده: ماپا و تزوکا پروداکشنز

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

در اوج عصر دولت‌های جنگ طلب ژاپن لرد دایگو کاگه میتسو از ایالت ایشیکاوا گروهی را از 12 اهریمن تشکیل می‌دهد تا از قلمرو خود محافظت کند و مسیر امنی را برای افزایش ثروت و قدرت منطقه‌اش بسازد. این 12 اهریمن در ازای خدماتشان اجزای بدن پسر تازه متولد شده دایگو کاگه میتسو را می‌گیرند تا این که این فرزند به گواهی وحشتناک از گناهان پدرش تبدیل می‌شود، نوزادی که تنها ماهیچه و استخوان دارد. سال‌ها بعد این نوزاد که از تلاش پدرش برای کشتنش و رهایی از شرم او نجات پیدا می‌کند، به یک یک شمشیرزن دوره گرد با اندام مصنوعی و نام هیاکیمارو با توانایی ماوراطبیعه در دیدن شیاطین تبدیل می‌شود.

دورورو، اقتباسی از داستان سیاه و سفید و انیمه اوزامو تزوکا که در دهه 60 میلادی پخش شد، داستان کشتار شیاطین توسط هاکیمارو، کسب مجدد انسانیتش و کمک به دیگران را در کنار یک دزد یتیم به نام دورورو نقل می‌کند. دورورو محصول کارگردانی کازوهیرو فوروهاشی و استودیو ماپا، همانقدر که یک انیمه خشن است، یک انیمه تاثیرگذار منحصر بفرد هم هست به همین دلیل نباید از تماشای آن غافل شوید.

5. دکتر استون (Dr. Stone)

تاریخ انتشار: 14 تیر 98

کارگردان: شینیا لینو

استودیوی تولید کننده: تی ام اس اینترتینمنت

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

انیمه دکتر استون درباره شخصیتی به نام سنکو ایشیگامی، یک دانش آموز دبیرستانی باهوش، است که به ستاره شناسی و اکتشافات فضایی علاقه دارد و همچنین تایجو اوکی رفیق دوست داشتنی دوران بچگی سنکو که به همراه سنکو در تلاش هستند تا همه انسان‌هایی را که در جریان یک رویداد عجیب و اسرارآمیز به سنگ تبدیل شده‌اند، نجات دهند.

در این انیمه کمدی علمی تخیلی اکشن سنکو و تایجو وارد جریان نجات جان تمام انسان‌های سنگ شده می‌شوند و می‌خواهند صرفا با اتکا به عقل، نیرو، نبوغ و استعداد خودشان راه حل این مشکل را پیدا کنند. همه رویدادهای موجود در این انیمه از ساختن پناهگاه و تقطیر الکل گرفته تا برافروزی آتش برای ساختن باروت توصیفی خنده دار و در عین حال هیجان انگیز از استعداد سنکو و تایجو هستند. اگر به دنبال انیمه‌ای سینمایی هستید که بعد از دیدن آن احساس باهوشی کنید، دکتر استون بهترین گزینه برای شما است.

4. کارول و سه شنبه (Carole Tuesday)

تاریخ انتشار: 21 فروردین 98

کارگردان: شینیچیرو واتانابه و موتونوبو هوری

استودیوی تولید کننده: بونز

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

اگر که یک طرفدار انیمه هستید شینیچیرو واتانابه را می‌شناسید، در غیراینصورت مفتخرم که او را به شما معرفی کنم. شینیچیرو واتانابه کارگردان انیمه های سینمایی و محصولات منحصر بفردی مانند کابوی بیباپ، سامورایی شامپلو، اسپیس دندی و بلید رانر بلک آوت 2022 است و به عنوان یکی از بهترین کارگردانان صنعت انیمه سازی معاصر شناخته می‌شود.

کارول و سه شنبه به عنوان جدیدترین انیمه شینیچیرو واتانابه و محصول سالگرد 20 سالگی استودیو بونز یک اثر هنری عاشقانه و داستان علمی تخیلی دو زن جوان است که می‌خواهند به رویای خود در زمینه تبدیل شدن به موسیقی دان‌هایی بزرگ در آینده‌ای که انسان به مریخ می‌رود، تحقق بخشند. کارول و سه شنبه صرف نظر از مشکلات کوچکش اگر بهترین اثر شینیچیرو واتانابه نباشد، یکی از بهترین انیمه های 2019 محسوب می‌شود.

3. ناکجا آباد موعود (The Promised Neverland)

تاریخ انتشار: 21 دی 97

کارگردان: مامورو کانبه

استودیوی تولید کننده: کلاور وورکس

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

ناکجا آباد موعود درباره اما 11 ساله و بهترین دوستانش نورمن و ری است؛ سه نفر از 37 بچه یتیمی که در امارتی به نام گریس فیلد هاوس زندگی می‌کنند. این بچه‌ها زیر چشمان مراقب سرپرستشان که با نام مادر او را خطاب می‌کنند، بهترین زندگی ممکن را در اختیار دارند. غذاهای خوب، تخت خواب‌های مجلل، لباس‌های سفید تمیز و وقت زیاد برای بازی از امکاناتی هستند که این بچه‌ها تا زمان پذیرفته شدنشان توسط یک خانواده از آن‌ها در گریس فیلد بهره می‌برند. با این حال زمانی که اما و دوستانش راز سیاه موجودیت امارت گریس فیلد را کشف می‌کنند، آرامش این مکان از بین می‌رود. این سه دوست در جریان تکمیل شدن دسیسه سرپرست بچه‌ها و واقف مرموز گریس فیلد هاوس وحشت زده از اکتشافشان می‌خواهند به دنیای خارج از امارت فرار کنند.

انیمه ناکجا آباد موعود یک انیمه مجذوب کننده فانتزی مهیج با انیمیشن‌های حرفه‌ای، ویراستاری هوشمندانه و جو در هم تنیده یک وحشت فانی است که در تناقض با یک نمای خارجی زیبا ساخته شده است.

2. سارازانمای (Sarazanmai)

تاریخ انتشار: 17 فروردین 98

کارگردان: نوبویوکی تاکیوچی و کونیهیکو ایکوهارا

استودیوی تولید کننده: ماپا و لاپین ترک

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

سارازانمای از لحاظ جلوه‌های بصری یکی از بی پرواترین و از لحاظ موضوع داستانی یکی از هیجان انگیزترین انیمه های 2019 جهان است. توصیف دقیق جریان این انیمه برای کسی که تا به امروز انیمه‌های کارگردانی شده توسط کونیهیکو ایکوهارا (خالق آثاری مانند اوتنا دختر انقلابی و یوری کوما آراشی) را ندیده، به سختی توصیف کردن ماهیت آب و خیس شدن به وسیله آن برای یک موجود بیگانه است. این انیمه به بیان ساده داستان سه دانش آموز دبیرستانی را با نام‌های کازوکی یاساکا، کوجی توی و اینتا جینای دنبال می‌کند که بعد از آزاد شدن کپی – روح محافظ آساکوسا – از مجسمه نگه دارنده‌اش و توهین شدن تصادفی به آن به اهریمن‌هایی دوزیست منقاردار به نام کاپا تبدیل شده‌اند. این سه نفر برای این که دوباره انسان شوند باید ارواح شرور کاپا زامبی را با اجرای رقص‌هایی در بعد آستانه‌ای تطهیر کنند و کره جادویی شیریکوداما را که نمایانگر تمایلات انسانی است، از آن‌ها بدزدند.

این ساده‌ترین توضیح از مضمون سارازانمای است، انیمه‌ای که سیر پیش رویش از این نقطه به بعد عجیبتر می‌شود. ایکوهارا به خاطر نویسندگی محصولاتی با مرکزیت اصل وجدان اجتماعی شهرت دارد و انیمه سارازانمای هم از این قاعده جدا نیست. حتی علی رغم این که حال مضمون این انیمه را می‌دانید، باز هم با تماشای آن غافلگیر می‌شوید. باید اعتراف کرد که سارازانمای یکی از جسورانه، جالبترین و بهترین انیمه های برتر 2019 است، و در صورتی که آثار قبلی ایکوهارا را ندیده باشید اصلا نمی‌توانید اثری را شبیه به این محصول خارج از دایره محصولات این کارگردان پیدا کنید.

1. موب سایکو 100 2 (Mob Psycho 100 II)

تاریخ انتشار: 17 دی 97

کارگردان: یوزورو تاچیکاوا

استودیوی تولید کننده: بونز

بهترین انیمه های سینمایی جهان؛ بهترین انیمه های 2019 کدامند؟

موب سایکو 100 برای اولین بار در سال 2016 پخش شد. سری دوم این انیمه که بلافاصله پس از پخش سری اول آن پخش شد، به عنوان یکی از خنده دارترین، پرجنب و جوش‌ترین و زیباترین انیمه های منتخب راه داستان موب سایکو 100 1 را دنبال می‌کند. یوزورو تاچیکاوا به همراه اکثر عوامل تهیه کننده سری اول موب سایکو در نسخه دوم این انیمه هم درخشیده است.

این انیمه ماجراجویانه کمدی به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2019 به یکی از بهترین شیوه‌های ممکن رابطه بین یک معلم و شاگرد را توصیف می‌کند، و این که چگونه این دو شخصیت به بالغ شدن یکدیگر کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین فیلم های 2019 بهترین فیلم های 2019 بهترین فیلم های ترسناک 2019 لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی بهترین فیلم های اکشن 2019 بهترین فیلم های 98

.

منبع: thrillist

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد