چند طرح عمرانی در پادگان ابوذر به بهره‌برداری رسید


چند طرح عمرانی در پادگان ابوذر به بهره‌برداری رسید

قصرشیرین- ایرنا- چند طرح عمرانی با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و چند تن از فرماندهان ارتش در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب روز چهارشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح ۲۸ ساختمان واقع در کوی سازمانی پادگان ابوذر، گازرسانی به واحدهای مسکونی، کارخانه سنگ شکن، فروشگاه مشارکتی اتکا و پارک شادی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: پادگان ابوذر دارای تقدس ویژه ای است و جایگاه بسیاری از شهدای والامقام است به طوری که رهبر معظم انقلاب این پادگان را به دوکوهه غرب کشور تشبیه کرده اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: امروز ما توفیق یافته ایم که در این مکان مقدس حضور یابیم و چند پروژه عمرانی را افتتاح کنیم که این حاصل تلاش و زحمات بی شائبه امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش و سرهنگ جلیل شاطری فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر است.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ارتش و نیروی زمینی بر این است که از مناطق محروم، محرومیت زدایی کرده و زمینه رفاه و پیشرفت هرچه بیشتر این مناطق را فراهم نماید.

چند طرح عمرانی در پادگان ابوذر به بهره‌برداری رسید

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرکز اسرائیلی: تا آتش‌بس نشود، حملات یمن ادامه خواهد داشت