Johnny Cage در بازی Mortal Kombat چه می‌کند؟!


Johnny Cage در بازی Mortal Kombat چه می‌کند؟!

Johnny Cage یکی از هفت شخصیت ابتدایی در بازی Mortal Kombat است که در اولین بازی آرکید مورتال کمبت نیز حاضر بود.

Johnny Cage در بازی Mortal Kombat چه می‌کند؟!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Johnny Cage یکی از شخصیت‌های ثابت بازی جذاب Mortal Kombat محسوب می‌شود که قدرت‌ها و سبک مبارزه خاص خودش را دارد و سرانجام به یکی از مدافعان قلمروی زمین تبدیل می‌شود. اما این امر چطور محقق می‌شود؟! جاناتان کارلتون (Jonathan Carlton) ملقب به جانی کیج (Johnny Cage) یکی از شخصیت‌های مجموعه مورتال کمبت محسوب می‌شود که یک ستاره‌ی فیلم‌های اکشن و یک زرمی‌کار است. جانی کیج یکی از هفت شخصیت ابتدایی است که در اولین بازی آرکید مورتال کمبت نیز حاضر بود. جانی یک ستاره فیلم‌های هالیوودی است و در اصل وارد سری مبارزات مرگبار شد تا مهارت‌های رزمی خودش رو به فیلمسازان و منتقدان و تماشاگران بده که اعتقاد داشتند جانی بیشتر روی تکنینک‌های گول زننده دوربین کار می‌کند و یک مبارز واقعی نیست.

اما جالب است بدانید که؛ Johnny Cage سرانجام یکی از مهمترین مدافعان قلمروی زمین شد؛ اگرچه او گهگاهی به دلیل خود پسندی و مادیگرایی اشتباهاتی می‌کرد، اما او یک مبارز دلیر و وظیفه شناس بود. کارکتر جانی کیج از انعطاف‌پذیری و سرعت بالا برخوردار است و با او به کمبو‌ها و ضرباتی بیش از هفتاد درصد قدرت خطر ساز هم می‌توانید فکر کنید.

از ابتدا دارای یک سری از حرکات بود که همچنان هم ثابتند. مانند حرکت سایه‌ای (shadow kick) یا پرتاب توپ نیرو (force ball) یا ضربه معروف فندوق شکن (nut kiricker)، یا در بخش فیتالیتی بازی، یک فن ثابت را دارا بود، اما بعضی از حرکات مثل ضربات کوبنده هوایی در مورتال کامبت آرماگدون یا حرکت فوق‌العاده پاهایش در مورتال کامبت ۹ اگرچه بسیار زیبا بود، ولی هرگز تکرار نشدند.

خط داستانی حضور Johnny Cage

جانی کیج یک سوپر استار رزمی کار، که بوسیله اساتید بزرگی از سراسر جهان آموزش داده شده بود. وی همیشه مورد تسمخر منتقدان و فیلم سازان به دلیل استفاده از جلوه‌های ویژه قرار می‌گرفت؛ اما چیزی که بر اون‌ها نامعلوم بود؛ نیروی shadow kick و force ball جانی بود که در واقع این‌ها قدرت‌های ماورای طبیعی بودند. او برای بهبود این قدرت‌ها وارد مسابقات مرگبار شد.

Mortal kombat deadly Alliance

سال‌ها بعد، جانی کیج فیلمی با عنوان (مبارزه مرگبار: مرگ جانی کیج) ساخت که در این فیلم او مکرر کشته می‌شد و بعد به زندگی باز می‌گشت. در حین فیلم رایدن از جانی خواست که در مبارزه علیه ((اتحاد مرگبار)) کوانچی و شنگ سانگ، کمک کند. او ابتدا گمان می‌کرد که رایدن بازیگر فیلم است ؛ اما زمانی که مشاهده کرد که بازیگر نقش رایدن در حال خوردن غذاست؛ فهمید که ریدن واقعی از او درخواست کمک کرده تا برای تعلیم مجدد به جزیره شنگ سانگ سفر کند؛ بنابراین جانی خود رو به جزیره رسوند و در اونجا از مرگ لو کنگ اگاه شد و تصمیم گرفت که به دوستان خودش کمک کند.

Johnny Cage در بازی Mortal Kombat چه می‌کند؟!
Mortal kombat deception

Johnny Cage در آخرین حمله در اتحاد مرگبار کشته شد. او، سونیا و جکس به وسیله لشکر عظیمی از تارکاتان‌ها محاصره و مستغرق شدند. علاوه بر اون کنگ لاو و کیتانا بوسیله کوانچی و شنگ سانگ به قتل رسیدند و بعد‌ها جانی توسط اوناگا دوباره زنده و به غلام و اسیر او تبدیل شد و پس از چندی ارمک جانی رو از این وضعیت آزاد کرد.

Mortal kombat armagedon

Johnny Cage از اینکه ریدن و لو کنگ دوباره به هم بپیوندن و جنگجویان قلمرو زمین رو هدایت و رهبری کنند؛ ناامید شد. او در خیال خود منظره‌ای رو مشاهده کرد که شیناک در قلمرو‌های مختلف، پورتال‌های رو ایجاد کرده؛ بنابراین جانی تصمیم گرفت تا این نواحی رو بررسی کنه تا بفهمه که وهم خودش واقعیت هست یا نه و اینکه مطمئن بشه شیناک در این موقعیت‌ها حضور دارد و از قضا تمام این اوهام درست از آب در اومد و جانی فهمید که مقصد بعدی شیناک جزیره شنگ سانگ است.

او به جزیره رفت و مشاهده کرد که شیناک به همراه کوانچی در حال برنامه ریزی اند تا با زور قلعه شائوکان رو بگیرند. زمانی که کوانچی بوسیله پورتالی که از اون اومده بود؛ ناپدید شد؛ جانی حمله خودش رو آغاز کرد و گارد‌های شیناک رو متلاشی کرد تا این که شیناک مجبور به عقب نشینی شد. کمی بعد، جانی شروع به جمع آوری متحدینی از جمله نایت ولف، ساب زیرو و کنشی کرد تا در مبارزه آرماگدون با نیرو‌های تاریکی مبارزه کند. در آرماگدون بسیاری از مبارزینی که حضور داشتند کشته شدند و جانی بوسیله دشمنی ناشناس، سرش از بدنش جدا شد و به قتل رسید.

Mortal kombat ۲۰۱۱

Raiden با به عقب برگرداندن زمان تلاش می‌کند تا از وقایع آرماگدون جلوگیری کند و دنیا‌ها را نجات دهد. جانی کیج در این نسخه مانند همیشه فردی شوخ طبع و ساده لوح است و ابتدا تنها دنبال شهرت در میان بازیگران هالیوود است، اما بعدا به قدرت و توانایی‌های خویش پی می‌برد و تصمیم به کمک به raiden و دیگر محافظان زمین می‌گیرد. او در این میان وارد یک رابطه عاطفی با سونیا بلید می‌شود که حاصلش دختری به نام کساندرا کیج است.

Johnny Cage در بازی Mortal Kombat چه می‌کند؟!
Mortal kombat x

کیج تا زمان Mortal Kombat X به طور قابل‌توجهی با تجربه می‌شود، و تا حدود زیادی غرور و ساده‌لوح بودنش از بین می‌رود و در این زمان او به فردی با مسئولیت‌تر و زبده‌تر تبدیل می‌شود، با این حال علاقه شدیدش به شوخ‌طبعی دست‌نخورده باقی می‌ماند. سونیا بلید کار خود را نسبت به خانواده اش برتری داده و باعث شده تا رابطه میان او و همسر و فرزندش کمرنگ شود و جانی کیج به عنوان یک پدر از این مسئله راضی نیست و سعی دارد تا اوضاع را بهتر کند. او در آخر توسط شیناک و d’vorah زندانی می‌شود تا به دیگر جنگجویان زمین که کشته شده اند و حالا به شیناک خدمت می‌کنند ملحق شود، اما با سر رسیدن دخترش یعنی cassie cage او نجات پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه است