لوییس همیلتون بهترین راننده‌ای است که بریتانیا به خودش دیده!


فرمول یک ایران – در دوره ای که افرادی مانند جیم کلارک، استرلینگ ماس و نایجل منسل پشت فرمان ماشین های فرمول یک نشسته اند، دیمون هیل باور دارد که لوییس همیلتون بهترین راننده بریتانیایی است. لوییس همیلتون در سال 2007 به فرمول یک آمد و در همان سال هم در دور رقابت قهرمانی قرار گرفت اما به جایگاه دوم رضایت داد. اما فصل بعد از آن توانست اولین قهرمانی...

فرمول یک ایران – در دوره ای که افرادی مانند جیم کلارک، استرلینگ ماس و نایجل منسل پشت فرمان ماشین های فرمول یک نشسته اند، دیمون هیل باور دارد که لوییس همیلتون بهترین راننده بریتانیایی است.

لوییس همیلتون در سال 2007 به فرمول یک آمد و در همان سال هم در دور رقابت قهرمانی قرار گرفت اما به جایگاه دوم رضایت داد. اما فصل بعد از آن توانست اولین قهرمانی فرمول یک خودش را کسب کند.

این اولین بود اما قطعا آخرین نبود و به زودی ششمین قهرمانی هم به نام لوییس همیلتون ثبت می شود تا او فقط یک قهرمانی با مایکل شوماخر اختلاف داشته باشد.

او در دوره رقابت های خود توانسته به تیمش هم کمک چشمگیری کند و مرسدس در حال حاضر ششمین قهرمانی پیاپی خود را کسب کرده است.

علاوه بر تمام این موضوعات، همیلتون بیشترین تعداد پول پوزیشن، 87، و بیشترین تعداد گرند اسلم، 3، را هم کسب کرده است. با این وجود، راننده 34 ساله اعتباری که لیاقتش را دارد، کسب نکرده است.

لوییس همیلتون بهترین راننده‌ای است که بریتانیا به خودش دیده!لوییس همیلتون بهترین راننده‌ای است که بریتانیا به خودش دیده! لوئیس همیلتون – کانادا 2019

خود دیمون هیل هم در بعضی موارد از این راننده انتقاد کرده است اما حالا نظرش عوض شده است و معتقد است که لوییس همیلتون بهترین راننده ای است که از بریتانیا آمده است:

این باید مشخص باشد که لوییس بهترین راننده ای است که ما تا به حال داشته‌ایم.

با کسب یک قهرمانی دیگر او با شوماخر آمار برابری خواهد داشت. کسی که همه فکر می کردند دست نیافتنی است.

او هر سال در مقابل تمام مشکلات و شرایط های مختلف ایستادگی کرده و حالا او این را تبدیل به یک هنر کرده است، نحوه برخورد او با این کار.

او در همه موارد بالغ شده است. او به عنوان رقیب بسیار نیرومند است. لوییس همیلتون احتمالا در حداکثر توانش است و این را می داند اما او در موردش ریلکس و آرام است.

احتمالا او اعتبار بیشتری که لیاقتش را دارد، کسب نمی کند و این مشکلی است که این ورزش ایجاد می کند.

فکر نمی کنم این تقصیر لوییس باشد. به نظرم مشکل از این ورزش است که از مرکز توجه خارج شده است.

در بریتانیا تعداد هواداران حفظ شده است اما در تمام جهان، افراد بسیاری در دوره ای که مایکل در همه رقابت ها پیروز می شد، از این ورزش فاصله گرفتند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی